AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.145

Köpråd z3 m Coupe

Har planer på att köpa en z3 m coupe.
Någon som har lite tips eller råd?
Är det samma Vanos i denna som i m3 e36 3,2:an?

Har kikat lite på denna:

Länk

Någon som vet nått kul om den?
Tror ni det blir svårsålt för min del när jag söker nått nytt?

Alla tips råd önskas, då jag inte vet nått om denna modell förutom att det är samma motor som i e36 (3,2) eller har jag fel?
Tuff bil, tuff färg.

Köp.

Stereonisse kan vara en nackdel eller en fördel när du vill sälja. Tänk på att baslådan verkar ta mycket plats i ett redan innan ganska litet bagage.

Fälgarna är inte orginal. Jag tycker original är snyggare, men att diskutera smak är som..
Kanske det blir obekvämt med 19" på en sådan bil? Redan med original (17") är den inte vidare bekväm på kullersten..

Kolla tidigare ägare, ring gärna någon av dem och fråga.

MASSOR av busbil för pengarna.

/ Fredrik
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Ser ut som att du får in hela handen mellan frontspoiler och huv.
Jag skulle inte köpt den där bilen ..
Jag skulle inte köpa den där. Fronten är nog det fulaste man kan hänga på en Z3 M Coupé, ser ut som en plogbil xD Sen har jag svårt att förstå stereobyggen i såna bilar, det är ju en sportbil ffs :)
Om en Z3 M Coupé är svårsåld så måste "den" där vara snäppet värre, den har legat ute till salu i omgångar bra länge. Enda anledningen till att köpa den där vore om man fick den till äckligt bra pris, så kan man ju alltid hänga på original delarna efteråt och lacka (färdigt?) den. Phoenixgult är ju annars rätt snyggt men smaken är ju som baken.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.