|
|
|
|---|---|
| hejsan har en kompis som köpt en bmw 325 cab e93 men vill byta bakspoilern och lägga till 4 rör så att det ser ut som m3an vart kan man köpa sånn bilder .mm | |
|
har du/ni sökt på www.schmiedmann.se ? där borde de ha allt till bmw |
|
| tack för svaren och undrar de är ju svart plast på bakspoiler kan man byta den mot 335ans svarta bakspoiler | |
|
Här har du annars bra grejer till bra pris. Länk |
|
| har han m-paket?? | |
| tack för svaren grodan men dem har inget för bmw e93 325an | |
| bmw jerry yes han har m-paket | |
|
Kan ju alltid göra så som jag gjort på min 325dM: Länk ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| tolga: det finns en add-on diffuser till e9x med m-paket så att man får m3-looken.. sitter vid fel data nu men ska byta senare och då kan ja skicka med en länk | |
|
Släng gärna upp lite bilder när den är klar. Går ju själv i väntans tider på en E93. Min nästa BMW: Länk |
|
|
Länk kolla här .. visserligen tysk sida men ändå Länk |
|
| nikeman undrar vad du fick betala för avgasystemet och vart du har köpt dina bak diffuser och läppen fram och kostar tack för svaren... | |
|
Avgasystemet är Ferrita custom och kostar ca 12-13 000:- för ett rostfritt system ända framifrån. Diffusorn är ifrån JBSPEED i Taiwan... Kommer inte ihåg priset i skallen men de va inte mer än ett par tusenlappar. Frontläppen är Kerscher Tuning och jag tror att Schmiedmann säljer dom för ca 4000:- Dock så rekommenderas INTE att köpa frontläppen. Jag har skrapat sönder TVÅ stycken nu så det suger rätt så hårt. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
tack för svaren nikeman! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.