AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.514

Vart kan man köpa e93 m3 bakspoiler

hejsan har en kompis som köpt en bmw 325 cab e93 men vill byta bakspoilern och lägga till 4 rör så att det ser ut som m3an vart kan man köpa sånn bilder .mm
3M
718
3MW
E36 Ti
har du/ni sökt på www.schmiedmann.se ?
där borde de ha allt till bmw
tack för svaren och undrar de är ju svart plast på bakspoiler kan man byta den mot 335ans svarta bakspoiler
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Här har du annars bra grejer till bra pris.

Länk
har han m-paket??
tack för svaren grodan men dem har inget för bmw e93 325an
bmw jerry yes han har m-paket
Ni
1.573
NiKeMaN
Volvo V90cc D4 AWD Polestar 2020
BMW 118d 2008
Kan ju alltid göra så som jag gjort på min 325dM: Länk

///Niklas "NIKEMAN" Johansson
tolga: det finns en add-on diffuser till e9x med m-paket så att man får m3-looken.. sitter vid fel data nu men ska byta senare och då kan ja skicka med en länk
Sa
436
Sahlback
BMW 325i-09 Cabriolet
Släng gärna upp lite bilder när den är klar. Går ju själv i väntans tider på en E93.

Min nästa BMW:
Länk
Länk kolla här .. visserligen tysk sida men ändå

Länk
nikeman undrar vad du fick betala för avgasystemet och vart du har köpt dina bak diffuser och läppen fram och kostar tack för svaren...
Ni
1.573
NiKeMaN
Volvo V90cc D4 AWD Polestar 2020
BMW 118d 2008
Avgasystemet är Ferrita custom och kostar ca 12-13 000:- för ett rostfritt system ända framifrån.

Diffusorn är ifrån JBSPEED i Taiwan... Kommer inte ihåg priset i skallen men de va inte mer än ett par tusenlappar.

Frontläppen är Kerscher Tuning och jag tror att Schmiedmann säljer dom för ca 4000:-

Dock så rekommenderas INTE att köpa frontläppen. Jag har skrapat sönder TVÅ stycken nu så det suger rätt så hårt.

///Niklas "NIKEMAN" Johansson
tack för svaren nikeman!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.