|
|
|
|---|---|
|
Följ med på BMW CS Specialresa till München och tjäna samtidigt in ett års medlemsavgift! För alla som följer med på Münchenresan bjuder klubben på medlemsavgiften för nästa 12-månadersperiod – gäller även familjemedlemskap för medföljande familjemedlemmar. För dig som ännu inte är medlem i BMW Club Schweden och vill följa med på Münchenresan bjuder klubben på medlemsavgiften för den första 12-månadersperioden, både för dig och medföljande familjemedlem. Gå in på BMW CS hemsida för att få alla detaljer om resan! Erbjudandet om 12 månaders gratis medlemskap gäller under förutsättning att vi får tillräckligt många anmälningar för att resan skall kunna genomföras. Välkommen med din anmälan! Styrelsen BMW CS | |
|
Faderskapet och jag ska anmäla oss under dagen. Blir det runt 25 personer? BMW CS #1812 |
|
|
Jag håller tummarna för att vi skall bli c:a 30 personer, vilket krävs för att resebyråns arrangemang skall vara genomförbart. Hälsningar Christer G |
|
|
Hoppas vi blir det denna gång. Annars får man väl reda på det i god tid innan? BMW CS #1812 |
|
|
Detaljerad information kommer direkt efter den 15 juni, som är sista anmälningsdagen. Hälsningar Christer G |
|
|
Jag är väldigt nära en anmälan..! |
|
|
Hej alla, Det är nu förlängt till 25 juni som sista anmälningsdag. Så anmäl er nu,som jag o Christina har gjort Mvh Christer Nilsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.