|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder. Skulle detta vara genomförbart att stoppa en 2.5 l diesel, tror de heter M51 va, i en E30 sedan. Finns det någon 6-vxl manuell som passar till detta? Hur är det med bakaxelklumpen? Tar gärna emot motor, växellåds-betäckningar om detta går. :) Ha tålamod med mig, jag är helt ny på BMW! Tack på förhand. Mvh, Jocke | |
|
Visst går det: Länk ______ |
|
|
Jocke: Du kan få ut betydligt mer av en 324/524td motor med mekaniskt trim, signaturen helgonet kan det mesta: Länk Länk Mvh |
|
|
Tack för svaren! Är det Bosch VP44 pump i 2.4 dieselarna också? Kollade bildelsbasen nyss och 2.4orna växer inte på träd. Heter den motorn M21 då eller? Någon som vet om det finns någon 6-vxl låda som kan tänkas passa? Mvh, Jocke |
|
|
Verkar vara nån specialpump original?: Länk Kolla in helgonets hemsida: Länk |
|
|
Hmm, ser snarlik ut. Kanske är en föregångare. Strunt samma, det finns folk som kan fixa med den pumpen också. Kollar Helgonets sida. Tack för länken. Kommer säkert och tjatar lite mer i framtiden men nu vet jag på ett ungefär. Håller på att planera mitt framtida projekt. Ska bara bli klar med mitt nuvarande och nu svär jag säkert i kyrkan. Håller på med en Audi V8 från -90. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.