AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.180

Söker min gamla bil - Hvem kann hjelpa mig ?

Jag var tidigare ägare till en BMW M635 CSI 1988 Showroom car.
Bilen togs inn från tyskland äfter att denn stått på messan i Geneve.
Den war i laxsilver Metallic med vitt Recaro sport interiör och ljus grått handsytt skinn på alla detaljer i övre kant av interiöret så som Instrumentbreda - tak innuti - Övre del av interiörsidor och dörrar.
Bilen blev stulen från mej i Stockholm och när den blev funnit av Polisen var den skurit upp innuti.
Bilen blev sen i ordning gjord av BMW Stocholm men jag tyckte den hadde forlorat sin skäl och sålde den.
Ångrar sen dess !!!!!!!!!
Vil gjärna köpa den igjen om det går.
Vet nån något om bilen ???
US
547
US
850 iA -92
Provat att söka på regnr.?
Kommer inte ihåg nummret tyvärr.
Jag tror det var ett PAB nummer
mrreject
Polisen kan hitta den men jag vet inte hur hjälpsamma dom är då något brott ej begåtts
el
675
elmgren
M3 E36 -97
540iA E39 -98
535d E61 -10
Polisen är nog meningslöst... Borde vara lättare att få en god kontakt med Vägverket (Transportstyrelsen) i det läget.

Du har inte kvar några som helst papper där det kan framgå ett regnummer eller ett chassinummer? Kvitto från ett gammalt verkstadsbesök eller så? Ett gammalt foto som avslöjar regnumret?
Antingen begär du ut uppgifter via dig själv, uppger personnr och får biluppgifter på det sättet, eller så frågar du M635forever som har ett register över M635 CSI Länk

Mvh Stephan
1000 tack för alla vänlige svar !
Problemet är att jag flyttat til Tyskland och alla mina foton och document blev vattenskadad i flytten. Kastat och glömd :-( tyvärr.
Ibland händer saana här dumma saker.....
Tag med meg Leg. och gaar til BMW där den blev reparerad.
Hoppas paa det besta även om jag inte tror dom hjälper meg.
Andra goda ideer ???
Mvh
Jack
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.