AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
803

USB läsning utan byte av enhet

ga
522
gabber
Golf 1.6 2008
Hej,

Kommer byta ut alla dörrhögtalare, in med två slutsteg och specialbyggd baslåda med två slutsteg m.m om 2 veckor.

Jag valde att inte byta ut 16:9 navenheten men jag undrar då hur bästa sättet att få till ett USB interface till bilen.

Dvs så jag kan stoppa in ett 16 GB minne och slippa byta skivor. Detta är enkelt om jag hade bytt enhet osv men ur gör man nu då?

He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Länk
ga
522
gabber
Golf 1.6 2008
tack för länken men jag vill inte ha IPOD koppling utan bara USB sticka/hdd. Typ halva din länks funktion, finns det?

Tycker 2190 kr är för mycket då jag bara vill ha USB. Måste ju finnas tycker man ju, typ en enkel kabel som man kopplar inte och drar fram.
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Du måste ha ett interface som simulerar att ditt usb minne är en cd-växlare för annars så skulle du inte kunna bläddra imellan mappar och låtar på minnet så ngn enkel sladd funkar helt enkelt inte men det finns andra alternativ som t.ex Länk
ga
522
gabber
Golf 1.6 2008
Länk står att den inte passar system med DSP.

Den andra är inte i Sverige, finns det något jag kan få tag på snabbt i Stockholm så det kan installeras samtidigt? Orkar inte beställa från utlandet.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.