|
|
|
|---|---|
|
Röd blinkande diod på Navi samt text som säger " Sätt in SIM-kort". Jag har gjort detta utan att det funkar. Den röda dioden fortsätter att blinka. Vad gör jag? ule | |
| Har den fungerat förut, eller har det uppstått nu? | |
|
Den har fungerat förut. ule |
|
|
OK, har du provat att sätta in kortet i bakre läsaren? Det är ju relativt vanligt på äldre bilar att den främre läsaren inte fungerar. |
|
|
Prova med ett annat sim kort ! det fick jag göra men sen fick man lirka med kortet så det fick kontakt riktigt knep jobb men det skall gå så ge dig inte |
|
|
Jag kan inte hitta bakre simkortsläsaren i min 320 Dtouring 04. ule |
|
|
Det är själva telefonmodulen som sitter bak i vissa modeller. I denna sitter den primära simkortsläsaren, sen sitter det ofta en till i kupén under lurhållaren, det finns även modeller med ytterliggare en läsare till manöverdel för baksätespassagerare, vissa välutrustade 7-serier t.ex. FP |
|
|
Tack för svar, men jag kan inte se någon telefonmodul med simkortsläsare vid vänster bakljus. Kan det finnas någon annanstans? Hur ser den ut? 320 Dts Touring -04. ule |
|
|
Har ingen egen erfarenhet av just din bilmodell, kanske nån annan kan flika in något. FP |
|
|
Tack för svar hoppas någon känner till detta. ule |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.