AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
490

Underligt billig m3:a på börsen?

Su
554
SunKi
325i -92
Länk

en 95:a som gått 13.800 mil för 115.000:- ????

Tycker det låter oroväckande billigt..
Men, om det nu inte är något fel på den lär den vara såld redan.. vad tror ni?
Jag kan bara säga att samma tanke dök upp hos mig. Kanske svårare att sälja den med den lacken eller??????

BMW CS 3909/530iA+chip(BSR)
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Jag kanske är knäpp, men jag tyckte lackeringen var lite ball!
Mycket bil för pengarna om allt är OK på bilen...
/Klas
Tror det är samma bil fanns på mobile.de för ungefär en månad sedan.

Gumman min tyckte helt klart vi skulle ner till .de och hämta den (mest pga av lacken).

Så om det är den antar jag att någon tagit in den till en billig peng och vill tjäna en slant på den.
Dock kan juh bilen vara i fint skick för det.

cruZZe
Hej!

Vill inte kasta skit på någon, men den här killen som säljer den är en skojare. Kör med falska serviceböker och liknande. Plus att han själv kör med bilarna som en galning. En kompis till mig kollade på en M3 cab där för ca ett år sedan. Han körde förbi firman ett par dagar senare. Då stod dom och spann med bilen! En annan kompis kollade på en RS2 där. När vi frågade efter serviceboken så sa dom att dom hade haft inbrott där, så dom hade alla serviceböcker hemma i stället. Vi bestämde träff två dagar senare då vi hade kommit överens om att han skulle ta dit serviceboken. Det hade han natuligtvis glömt! Okej då kommer vi ner hit i morgon och titta på den. Kom ner där dagen efter och serviceboken fanns där. Jag har sett många falska serviceböcker, men det här var det värsta! Alla stämplarna var HELT nya! Samma stämpel hade använts i hela boken. Så det blev ingen affär. Men jag vet vem som köpte den senare och han rasade motorn efter ca 2 månader. Kul!
Så passa er för dom! Han kan säkert ha fina bilar också, men kolla extra noga! Sen att alla deras bilar har gått 12-13000 mil får man fundera över sjäv......

Det finns inga för stora motorer, bara för små plånböcker!
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Men har inte nästan alla importare bra gått 12-13000 mil?

MVH
Pelle
cs4605
Det magiska 13000 sträcket..... Vissa har säkert bara rullat den sträckan, men tyvär är många skruvade. Har för mig när jag såg den M3an på mobile.de hade den gått en bra bit till.

Här säljaren någon hemsida?
rsaarja: Företaget heter Ett strå vassare. VEt inte om dom har kvar någon hemsida. Dom var kopplade till Bytbil.se innan i allafall. Om du söker på RS2 på Bytbil så bör dom komma upp där.

Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
den där M3:an såg jag på Mobil.de och den har inte gått 13.000 utan 20.000+
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Men lacken var förjävla häftig vet inte av nån som har likadant... skulle vara rätt snyggt att göra sånna där på en diamantsvart M3:a ... måste övertala en kompis ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.