|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
-> Frazze *asgarv* //Ticco OO=00=OO __--------__ BMWCS # 4508 200SX OGS # 17 |
|
Likvid |
Ja snygg är den nya 7-serien verkligen inte. Bland det fulaste jag sett efter Volvo S80 och Ford Scorpio. Kolla bara på 996 Porsche, den är verkligen inte snygg. Vafan har tunnlarna på huven tagit vägen som var klassiska. Näe, bilar blir bara fulare och fulare..... |
|
Kan bara hålla med er... Blev mycket shockad när jag fick syn på bumsen. Det goaste karosserna enligt mig är E36 och E34... När det gäller 7-serien så tycker jag nog att E32:an ser mest ut som en BMW :-) Men det är ju en smaksak såklart. BMW = kvalitet, körglädje och komfort... Ordspårk: En gång BMW... "Alltid" BMW! :-) Mvh Tobias |
|
|
Sätt ögonlock på den om ni kan... Designen kanske man vänjer sig med. Ritarna verkar tro att dom ligger före i tiden och hoppas att den skall anses som snygg så småningom! Säkert en jättebra bil är ju ett argument men det är väl en Lexus också. Personligen tror jag att e30:an har den mest långlivade desigen. Kul på hjul! |
|
Peter2001 |
Ofta måste man vänja sig vid saker. När E36:an kom tyckte jag att den var skitful och bedrövlig. Nu tycker jag den är bland de absolut vackraste standardbilarna som finns. Eller så kanske jag är lite sen av mig :-) |
|
Jag tycker nog att modellen är rätt vacker i alla fall även om jag kan hålla med om att den mer och mer börjar hamna i samma smällt degel som andra bil modeller, men det är ju inte den första som hamnar där i så fall. /Richard Here I am! Rocking like a hurricane! =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.