|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Nya 7-serien ser ju ut som en japan, kolla Länk , tag tycker att den ser ut som en blandnig av saab, rover och toyota avensis. | |
|
Ja har lite svårt och "smälta" den designen... tyvärr. Givetvis en skitbra bil på alla vis, men utseendet. NÄE! E38:an är överlägsen i design, och E32:an för den delen också. Mvh Jocke W |
|
|
Har BMW bytt designers eller???? Den ser ju förjävlig ut.... //Cosmos (Ännu ej BMW Ägare) (Har Amazon TILL SALU) |
|
|
Chris Bangle kommer att bli (ö)känd som mannen som förstörde BMW. Magnus M, BMWcs NORD |
|
| Håller med ovanstående skribenter! Ser fördj-vlig ut! Att de har mage att sabotera BMWs flaggskepp på de viset... | |
|
sad but true -ridern- 525i 1990 24V |
|
percy |
Brutalt ful |
|
Frågan är, kommer de rika lyckligt lottade köpa eländet ändå? De kanske inte bryr sig om utseende? Fula mercor säljer ju som smör... |
|
|
Ett mycket tråkigt inslag BMW korta historia. Men om denna är så här jävla ful. Kommer man att våga titta på dom andra modelerna som kommer efter typ 5 , 6 , 8 seriena. Skulle inte tro det... |
|
|
Snart kan man inte se skillnad på en BMW och en Passat... Varför ska alla märken härma varandra för? Snart ser man inte skillnad på dom... Näh jag vill se "hajnosen" gör entré igen :) Dags för lite retro tycker jag! ! ! |
|
| BMW:s långa design-tradition har gått i graven nu verkar det som. Tänk er e12, e28, e34, e39, ställ upp dom på en rad så ser man fortfarande att det är BMW. Gör samma sak med 7-serien genom tiderna. Man märker väl det fram till e38:an. Sen är det stopp. Vem kommer att köpa den här bilen??? Inte jag iaf (Har ändå inte råd). | |
Bjudko |
Japanare köper den kanske... Får med ett litet bonsaiträd i handskfacket 2000 spermier varje sekund MGB - 67:a Jaguar Daimler 3.6 L 87:a |
|
Ja, för de japanare som vill vara en i mängden så duger väl nya 7-serien. |
|
| Kör själv en e39:a idag som jag tyckte såg för jävlig ut första gången jag såg den. Nu i efterhand skulle jag aldrig kunna tänka mej att gå ett steg tillbaka (e34). Låt tiden ha sin gång. Jag tyckte också att nya 7-serien såg konstig ut första gångerna jag såg bilderna, men jag tror att jag kommer att drömma om den längre fram i tiden. Dock inga mardrömmar! | |
|
Den ser desto tuffare ut bakifrån. Länk Men visst den trevliga BMW designen har försvunnit. |
|
|
Har inte en designer från Audi börjat på BWM? I så fall måste det vara samma snubbe som designade A6an(den utan kofångare!!!!! ) som kom 98, tror jag. MG |
|
| Äh, era bakåtsträvare! Ok att det kanske tar ett tag att vänja sig men jag tycker den ser väldigt kraftfull och modern ut. Det är väl det som är BMW? Till skillnad från dagens 7-serie (E38)som ser ut som en feg gäspning. Den såg ju gammal ut redan när den kom! När biltillverkare börjar titta alltför mkt i backspegeln börjar man misstänka brist på kreativitet och utveckling (hur spännande känns en VW Beetle redan efter ett år?). | |
|
Måste hålla med om att flaggskeppet ser helt bedrövlig ut. Nu kan man ju nästan köpa vilken bil som helst, vad gäller utseendet, men körkänslan och kavalitén får man väl ändå hoppas överträffar konkurrenterna. Tur att man kan luta sig bakåt till gamla modeller. |
|
|
Min erfarenhet när det gäller utseende på bilar lyder enligt följande: "En bil som man tycker är snygg direkt, tröttnar man ganska fort på. En bil som man inte gillar direkt, tycker man mer om med tiden och den håller stilen längre!" Så fungerar mitt estetiska sinne! |
|
Lasse |
Har titta på bilden, så mycket tragiskt! L.W. |
frazze |
henrico: Gjorde du likadant när du valde: "kärring" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.