|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
Den gråa stripen tycker inte jag var till den förövrigt otroligt snygga bilens fördel! Den är snygg som den är utan, snälla ta bort!!! ; D |
|
|
Nä, den vill jag ha. Men man får såklart ha olika smak. :) Broditbygeln är på plats. Härligt att slippa den fula sugproppen. Det blev kanon. Min nya BMW Cabriolet: Länk |
|
|
Klart att man får ha olika smak! Kör nu försiktigt så att dom inte trillar av ; ) Mvh/A |
|
|
Får se. Man kanske tröttnar. Men först ska jag prova om dom ger mig 20 extra hästar. haha Min nya BMW Cabriolet: Länk |
|
|
Läste just matchen mellan E93 och A5 cab i automotor och sport. BMW rockade fett som vanligt. Fast konstigt nog ville testarna ha tygtak. Undrar om dom hade sagt detsamma i januari? Min nya BMW Cabriolet: Länk |
|
| Jag måste nog hålla med AMS där. A5:ans tygtak är en styrka, främst pga det bagageutrymme den möjliggör även med taket nere, till skillnad från E93:s lilla brevlådeinkast men också utseendemässigt då det ser lite exklusivare ut när man verkligen ser att det är en cab. Men visst har plåtmössan ett stort plus på vintern. Snygg bil har du i vilket fall! Bra fälgval och färgval! Ha så kul i sommar! | |
|
Den gråa stripen passar väldigt bra, kompletera med performance spoiler pkt så blir det ännu vackrare. |
|
|
Jag har bilen ute året runt så tygtag kändes inte som ett alternativ för mig, men gillar man det så är 1-serien ett bra alternativ. Jag lånade en sån en helg och den går att cabba i 40-50 km i timmen. Utrymmet känns inte alls som ett problem för mig efter som vi till 95% åker 2 i den. Baksätesryggen går att fälla så den bildar golv och det finns en stor mjuk specialväska avpassad dit, kostade bara 695 kr. Den blir perfekt. I bagaget får vi ner en rätt stor resväska. Sen är det förstås skillnad om man ofta ska åka 4 pers. Fast då är cab tveksamt ändå, man behöver vindavvisaren uppe oftast tycker jag. Min nya BMW Cabriolet: Länk |
|
|
Cab har väl aldrig varit en direkt packåsna, njut av bilen till det den är till för istället :) |
|
|
Javisst. Jag ska ha på ett elektrikskt utfällbart drag som dom glömde bort ifall jag skulle behöver frakta nåt stort. Bara man får i lite semesterprylar för två så är det ok. Min nya BMW Cabriolet: Länk |
|
| tycker också bilen är snygg som sagt att få automaten på köpet är ju inte dumt ....trevlig körning | |
|
Jag har haft körkort sen 1978 men det har aldrig varit så gött att köra som nu! Har snart passerat dom första 100 milen med stort leende på läpparna och nästa vecka börjar semestern. Då ska det bli åka av! Vid bra väder blir det skånes alla små sköna vägar och slott och om nederbörden fastnar så blir det nog att styra kostan ner i Europa, typ atlantkusten i Frankrike eller nåt. Bara jag får köra! :) Min nya BMW Cabriolet: Länk |
|
|
Grattis Sahlback till nya kärran. Hoppa att du får mycket solsken under semestern. Vår bil har rullat ca 100 mil och går bara bättre och bättre. Så nu är det full gas som gäller. Tycker automaten är riktigt trevlig till denna motor. //Stefan |
|
|
Som gammal manuell-älskare måste jag faktiskt erkänna att automat med den här motorn är rätt skönt. Nu har jag mer tid att knappa på min Tomtom med Homer-röst. :) Min nya BMW Cabriolet: Länk |
|
|
Sahlback, min bil är en 2007a och det bästa jag gjort för att "fräscha upp" inredningen var att behandla sätena med "Gliptone". Gliptone är ett medel för att behandla skinn och det återställer skinnlukten så att det luktar "ny bil" riktigt länge. Alla som åker bilen kommenterar alltid att det luktar ny bil. Du kan testa detta när du vill få tillbaka lite av den fräscha nybils-doften. :) |
|
|
Låter intressant. Var köper man det? Tyvärr blåser väl nybilslukt bort fortare i cab. Min nya BMW Cabriolet: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.