AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
10.875

Nu väntar jag extremt otåligt på den här 325:an

Sida 4 av 6
Sa
436
Sahlback
BMW 325i-09 Cabriolet
Dom är helsköna på Auto7. Väldigt måna om att man ska bli nöjd. Dom har nog haft lite fight med BMW Sweden för att få igenom att bjuda på allt extra typ automaten. Bara en kvart kvar på jobbet nu......

En ganska bra bild finns på länken.

Min nästa BMW:
Länk
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
Grattis :) Hur snygg som helst :)

Gunget
Du måste köpa en Broditbygel så att du får bort den där hemska sugproppen för navin från vindrutan!! ;-). Ruggigt snygg bil!
Visa användare
4.004
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Grattis riktigt snygg bil
Grattis till bilen. Samma färg på lädret som jag har;)
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Wow! Vilken läcker bil!! Grattis!!! =)
Sa
436
Sahlback
BMW 325i-09 Cabriolet
Tackar. Jag är överlycklig. Har kört runt på alla små sköna vägar jag hittat hela kvällen. Plåtade några bilder, men hinner inte fixa in alla ikväll. Bilen går så mjukt o skönt, ändå ligger den som ett strykjärn. Kombon av 18", sportstolar, auto, servotronic men INTE sportchassie känns fantastisk. Det blev några grusvägar ikväll.

Under länken finns en ny iaf.

Min nästa BMW:
Länk
Sa
436
Sahlback
BMW 325i-09 Cabriolet
Här några fler bilder.

Min nya BMW Cabriolet:
Länk
Visa användare
741
fastEddie
VOLVO V60 D4 VEA AUT SUMMON 2014
Måste säga läcker bil! Grattis!
Hur känns det att köra då?
Jag hade "gamla" 325i på 2½ liter, o den var lite tunn på lägre varv.

cr
3.939
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Mycket fin bil! Fräsch färgkombination vitt med rött läder. Semester i Gränna i sommar? ;-)

MVH Christofer
al
25
albinson
325 Touring 2007
ja, jäklar vad fräscht det var med rött skinn och blanksvart panel till.

Nu har man fått lite uppslag till vad man vill ha nästa gång, tyvärr ingen cab för min del med 2 barn i familjen. Kan dock tänka mig att sno färgkominationen till en touring också.

Gunget
Sahlback - jag fattar det som att du gått från diesel (120d) till bensin nu i caben, eller har du kvar "lilldieseln"?
Sa
436
Sahlback
BMW 325i-09 Cabriolet
Fasteddie: Jag har inte kört 2,5motorn så jag kan inte jämföra men 3,0 har lite mer vrid och (tror jag) bredare vridmomentskurva. Nån annan som vet säkert?

Crille82: Kan nog absolut bli en sväng till Gränna, mysig stad, kanske även Visingsö.

alabinson: Färgkombon går bra att sno, haha, jag är väl inte först i världen med den. Har den t.o.m. i mitt kök. :)

Gunget: Jag sålde min 120d för några veckor sen. Fick begärt pris inom ett dygn. Jag gillade verkligen den bilen. Man märker viss skillnad på förbrukning redan.

Min nya BMW Cabriolet:
Länk
Fe
333
Fedorov
M2 F87 -16
Mycket fin! Bra färgkombo!

Själv kör jag en svart 335a med svart skinn vilket jag tycker är mycket fint och stilrent, bilen känns mer "ondskefull" då..hehe. Men rött och vitt är fräscht och sportigt!

Känslan av att sitta i sin nya, fina bil är oslagbar! Synd att man inte får känna den känslan tillräckligt ofta.. ;-)
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Ja du Sahlback om du inte har någon som skall ärva den så kan du bara maila mig så ställer jag gärna upp

He he snygg bil men det är som i Sverige i övrigt man blir lite (avis)
Lycka till och trevliga sommar mil

Ha de T
Sa
436
Sahlback
BMW 325i-09 Cabriolet
Fedorov: Nybilslukten blåser nog bort fortare i en Cab tyvärr, särskilt om man glider runt på landet ibland där den friska luften finns (läs koskit).

thom525: Som det känns just nu vill jag ha den här i 100 år men efter 3 år brukar jag känna annorlunda.

Tack förresten till alla som har hjälpt mina värsta abstinensbesvär i schack genom att hålla den här tråden igång.

Kl är inte ens 11 och jag jobbar till 18. Suck... vill UT Å KÖRA!!!

Min nya BMW Cabriolet:
Länk
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Grattis till fin bil, härlig färgkombination.

Att du fått fel spec på bilen kommer nog Bmw i Tyskland komma o ta tag i.
Bmw i Jönköping berättade att de också fått fel spec på en X6.

Då hade gått igenom hur felet hade kunnat gå igenom systemet.

Tänk om många bilar kommer fel specade, då blir det inte billigt för Bmw.

Sedan att Sahlbäck fått bättre utrustning är bara o tacka o ta emot.

Grattis o lycka till med bilen, välkommen på en tur till Jönköping me.
Sa
436
Sahlback
BMW 325i-09 Cabriolet
Tack. Dit åker jag gärna nu när vägen är bättre. Risk40 var trist förut. Måste nog ut å köra av mig lite på lunchen så jag orkar jobba i eftermiddag.

Ska jag Lackkonservera? Gjorde det med förre men jag vet inte hur mycket det egentligen gör.

Min nya BMW Cabriolet:
Länk
Gunget
Hade Ditec på min förra E46a. Blankt men tycker det inte höll så länge. Har Mr Cap på min nuvarande E91. 1,5 år sedan behandling och det pärlar sig fortfarande vis tvätt. Nöjd, men dyrt!!
Visa användare
80
mlindman
BMW X1-16
Sahlback
Riktigt nice att följa denna tråd. Härligt att det är fler än jag som är som ett barn på juklafton när det är dax för nybil. Min fru bara skakar på huvudet när jag föreslår en kvällspromenad till BMW åf...
Grattis till en superfinfil, njut, njut, hoppas vädret håller i sig.
Jag hade en X3 förut(svart) som jag la Ditec på och det var jättebra på en svart bil. jag har nu en platinabrons utan Ditec och vaxar själv. Tycker det funkar lika bra dessutom får vi ju en härlig mysstund tillsammans då och då, jag och min lilla pärla.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.