AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
1.497

bmw släpper teaser bilder på x1

Länk riktigt snygga detaljer måste jag säga.. det bådar gott både för x1 och kommande bmw-modeller
Sa
436
Sahlback
BMW 325i-09 Cabriolet
Ja, men jag fattar inte att dom kör fram den i brunt.
Länk nästintill helt av täckt x1:a .. ser ju riktigt bra ut
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Jisses vilken fuling. hehe. Och förresten, vad är de fyrkantiga saken i Angeleyesen för nåt?
Länk ytterligare en bild..
vilka jädra elefant-öron till backspeglar!
Sen så gillar jag inte att de bara skjuter öppningen till motorhuven längre och längre upp på nyare Bmw. strax över njurarna var åt helv.. för mycket.

Gör som Audi gjorde på sin A2 istället, för jag antar att de tror att kunderna aldrig öppnar sina motorhuvar eller för all del byter sina xenonljus eller blinkerslampor själva?!
fortsätt gärna sedan med o svetsa fast fälgarna för det är väl ändå ingen som byter däck själv?!

Oj ursäkta det spårade ur lite där :)

Men öronen börjar bli allt för stora.

Mh/
Le
431
Lelle
520d touring -15
118d -08
325i cab. -02
http://www.garaget.org/bmwlelle
tyckte nästan linjen vid c-stolpen liknade saabs såkallade hockeyklubba....

Lelle
BMWCS 03900
Sa
436
Sahlback
BMW 325i-09 Cabriolet
Den blir såklart snyggast i vitt, syns trots suddet. Bikinin var dock fin i rosa.

Min nästa BMW:
Länk
Länk lite bilder i rött.. backspeglarna måste vara stora på grund av nya regler.. alla nya bilar har så tyvärr:( men det får man väl fixa efter köp:P designen känns riktigt modern och snygg
Sa
436
Sahlback
BMW 325i-09 Cabriolet
Ska du ha en sån jerry? Jag var väldigt sugen ett tag men sen svängde jag över till en 325i Cab. Kryssett verkar dock bli väldigt fin, särskilt med panoramataket.

Min nästa BMW:
Länk
sahlback: nej inte än :P väntar nog ett par år hehehe.. är fortfarande student men en fin e90 eller 1:a blir det nog
Sa
436
Sahlback
BMW 325i-09 Cabriolet
Oj, bara 20 år och 6096 inlägg. Bra jobbat. :)

Min nästa BMW:
Länk
Länk ytterligare lite bilder
Wi
2.100
Wiberg
iX40 -24
X3 30e -23
Och här ytterligare några :)

Länk

Tycker den ser klart trevlig ut! Ska bli intressant att se den live.
Länk ytterligare lite ... inredningen ar riktigt riktigt snygg.. kommande 1-serie kan bli riktigt snygg :D
no
88
norranedre
X5 sd -08
Kan bara komentera att det andas 2010 om denna bil = riktigt tevligt. Vet inte om det har snackats om detta tidigare men priset på bilen kommer också vara bra i och med att det kommer att gå att få den utan xDrive på 2.0 varianterna vad jag förstår. Dock är denna bil utan xDrive inget för mig.
Buspelle
Nu ser det riktigt bra ut igen. Snyggaste SUV-konceptet hittills om bilderna talar sanning. Inredningen ger verkligen mersmak och förefaller vara lite nydaning jmf nuvarande modeller.
Sa
436
Sahlback
BMW 325i-09 Cabriolet
Äntligen fick man se den i vitt med stora takluckan. Mycket lyckad!

Min nästa BMW:
Länk
Länk lite mer bilder.. den bruna fargen var riktigt grymm tycker jag :D
Mer bilder och info om motoralternativ Länk

---
BMW - Lite dyrare, mycket bättre
sdrive18d ar riktigt snal for biltypen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.