|
|
|
|---|---|
|
har börjat få upp ögonen lite för X5an... då beg priserna sträcker sig från ca 450k o upp till en bra bit över 500000 i tyskland för en dieselversion (som det handlar om i detta fallet) så trodde jag att nypriset låg på typ runt 600-700000:- döm om min förvåning när priset för en ny -02 a med basutrustning kostar 414000:- visst, det e einte svårt o lägga många tusenlappar i extrautrustning, men att man får minst 50000 mer för en 2år gammal bil än den kostar ny, det e ju sinnessjukt!! finns väl bara ferarri o porsche som har en värdeökning... någon som har en X5 diesel som kan berätta lite om hur modellen är? + ev en liten provtur nån gång om det e i närheten av där man råkar befinna sig? mvh Danne | |
|
knös j-vel *fölåt om ja sa de men ja var tvungen* e själv skti k*t på den modellen, tycker den e skit grym Mvh Mr-speed BMW...för att du älskar det goda =) |
|
|
menade inte på det viset att jag tänker knata iväg o köpa en, men man måste ju ha ett mål för sina våta drömmar... innan hade jag tankar på en 530d touring... men när X5an kostar nästan samma pengar med likvärdig utrustning e inte valet svårt!!! OBS detta gäller nypriser då förståss... mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
okei =) men dom e grymma lika grymma som din diesel stånkare Mvh Mr-speed BMW...för att du älskar det goda =) |
|
|
Anledningen till att dom håller sig så bra i pris är förmodligen att leveranstiden är grym.... har hört siffror på upp till ett år ! |
|
| Bekantas bekant var nyligen nere och hämtade sin sedan ett år tillbaka beställda MB SL 55 AMG ( 476 hkr, 700 nm vid 2650 rpm) och blev innan han tog emot nycklarna er bjuden ca 250 tkr för att lämna bilen till annan kund. | |
| Min morbror har en AMG. Han blev förföljd av en kille som ville betala "vad som helst" för den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.