|
|
|
|---|---|
|
Har luskat runt på svenska webbsidor efter D2 coilovers till min M5 3,6 från 1992 men det verkar inte finnas. Dock så har jag sett m5:or med orginal fjäderben utbtta mot 535:ans fjäderben så därmed på bör väll coilovers till en e34 535 passa min e34 M5 - eller? OBS! Det är ICKE! EDC-prylar på min m5:a | |
| köp inte d2 eller k sport o liknande budgetgrejor.. riktigt bra coilovers som är värda att kallas coilovers får man inte för under 10 000 | |
| Jasså??? Jag har bara hört gott om D2 - däremot inte om K-sport. Nu ska de ju inte sitta på en bil som ska piskas på bana ständigt å jämt, den skall även fungera som en daily driver | |
|
vad jag har förstått så är det i stort sett samma fabrik som gör dom där k sport o d2.. xyz med.. men de har fått lite bättre kritik, tror de sitter lite andra packningar i dom... finns ju dom som fått de där k sport o d2 att rosta och läcka redan efter ett år. var ju inne på att köpa de där till min gamla kärra, dom som sålde grejorna avrådde mig till o med.. tyckte jag skulle spara en tusenlapp o köpa vanliga traditionella från hr cup kit |
|
| Aquilla: D2/K-Sport är helt OK grejer, speciellt om man ser till vad man får för pengarna (typ 8000 för deras enklaste satser). Sen att en säljare avråder kan ha många anledningar, en är tex att han tjänar bättre/mer om han säljer dig något annat... | |
| hur som helst rekomenderar jag att köpa "proffs" grejor från riktiga märken på begagnatmarknaden..finns ju mycke bra ute prisvärt som fortfarande kan va väldigt bra skick på! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.