AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.835

z3 m roadster med 20 ägare

tf
17
tfoggy
X5 4.6is
någon som vet något om denna bil på blocket Länk kollade lite i registert så och såg att det var 20 tidigare ägare på den,ska man åka o kolla på en sådan bil?någon som redan gjort det eller som ägt den tidigare o vet om det är nåt lurt med den?
BLir nog inte svårt o hitta en gammal ägare till den bilen :-).
Skämt o sido, det är välldigt många ägare. MKT negativt i MINA ögon. Men kolla upp bilen mer, kanske är 12st bilfirmor som haft det ex.
Kolla upp historik o.s.v grundligt bara, sen kan den ju va "allmänt" risig/dålig med tanke på att kanske 20st personer med kanske 20 olika körstilar har kört den.
Jag hade kollat efter nått annat, men det är ju jag. Eller pruta MKT!!!

Tänk på att den har 21 ägare när du har tröttnat på den o det är din tur o sälja :-)

Jag har 7st ägare på min 70:a.......

Mvh
Henke
Visa användare
177
jonteandersson
BMW X5 3,0l -03
Oj oj oj... Detta är som gjort för alla osäkra varningsmänniskor att varna, varna, varna.

Ring/maila Transportstyrelsen för att få reda på vem som ägt bilen. Hur enkelt som helst. Troligen är det en massa bilfirmor, vilket inte är ovanligt för en sådan bil. Och då tänker jag på att det är en säsongsbil, tvåsitsig och dessutom motorstark. Bilar som överlag är svårsålda när som. De kan vandra runt rätt mycket mellan bilfirmor. Är det 20 privatpersoner behöver inte detta heller ha någon betydelse. Känns bilen bra så känns bilen bra. Gör ett m-test om du fortfarande är skeptisk efter en titt och provtur.

Att avfärda en osedd bil pga ägarantal låter väldigt korkat.

mv
289
mv70
Z3M roadster -97
316i compact -95
Det klar du ska åka kolla in bilen ..
Alltid bra att gämföra bilar innan ev köp planner.
Ju fler desto bättre !
tf
17
tfoggy
X5 4.6is
tackar för alla svar.hade varit kul om någon föregående ägare hört av sig!ska fundera lite på d.
tf
17
tfoggy
X5 4.6is
läste i forumet "krockad z3m" gammalt inlägg,reg nr började oxå med FXT,kan det vara denna bilen??rejält fusklagad i sådana fall,inte ens värt att åka o titta på.
RE
1
REB
520i Touring -01
Z3 M Roadster -01
Akta! Var spekulant för 3-4 ägare sedan och då var den nysmälld. Någon träffade/väjde för ett rådjur och for av vägen. Motorn är utbytt, inredningen ordentligt sliten och stereonisse har varit framme och pillat. Tittade på masor av Z3 M roadsters i Sverige innan jag importerade och det finns MYCKET sönderkört skit! Lycka till och leta vidare, det ÄR värt det!
tf
17
tfoggy
X5 4.6is
tackar för tippset,jag hoppar av det direkt!!letar vidare..
mv
289
mv70
Z3M roadster -97
316i compact -95
Det hadde varit intressant bara att se hur en såpass lagad bil kan se ut i lagningarna.
Gämfört med "vanliga" men det är väll bara jag som är nyfiken av mig :)
Ab
57
Absolutjohan
Z4 3.0 Roadster -03
Var spekulant på den bilen för ett tag sedan. Ringde runt till ett par gamla ägare fick reda på att 2006 hade den gått 13 000 mil (kille som hade den då var 100 på det)??? Smälld minst 2 gånger. Vill du ha en lista på alla tidigare samt alla besiktningspapper så har jag det. Pm:a isåfall.
Autopower är mäktigt!
so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

Håller med Symanteq. Här har man fått mycket nyttig information genom åren.

Mvh Henrik

Auto-Power ist ein leistungsfähiges!

Var tvungen:P
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.