AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
954

Vore denna 7a något att satsa på? (e32)

Länk

Är tänkt att vara andrabil i garaget.
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Omöjligt att säga utan att se/testa bilen i verkligheten. Men känns den ok och inte upprostad så är väl 10 lappar för en 735 inget att tveka på?

______
Näe precis, den känns ju rätt okej på bilderna, om de nu inte har fusklagat den överallt... Trösklarna är ju oftast lagade på e34, är dålig på e32 dock.

Tråkigt inredning, jag vet.. Men det blir nog till att ringa.
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Men den är ju manuell!!! Jag hade aldrig stått ut.... ;-)
Ser sunkig ut...men ring o kolla!

/A

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
ring och kolla... den gamla sjuorna brukar ju tåla en hel del mil på nacken.. tycker också att inredningen är lite tråkig men fullt duglig
m_johan84,

Som bruksbil rullar den säkert på ett tag till, men jag skulle satsa på en finare E32 om jag var i dina kläder. Det är knappt någon prisskillnad alls.

Jag tar Paap Reeders forna 750iA -91 som exempel. Den annonserades ut i BB för 20.000 kr och detta är ca 2½ år sedan. Det säger alltså en hel del om begagnatmarknaden för E32.

BMW CS #1812
Okej då, vill nog mest ha manuell så man kan bogsera hem skiten ifall det skulle krångla, har inte lust att betala bärgare varje gång.

Lite OT men var det inte Paap som gick bort för ett tag sedan?
mrreject
E32 Automat kan man faktiskt bogsera rätt så långt och rätt så snabbt
Kommer inte ihåg siffrorna dock.
Står i manualen
mrreject
Jo paap gick bort vid 61års ålder
mrreject: Får kika närmare på detta, då kan det ju vara intressant med en automatare trots allt.

Trist det där med Paap, verkar ju ha varit en kunnig person.
Han gick tyvärr bort från oss 2007.10.26 :-(

Var det någon som kunde skruva E32 så var det Paap.

Sök gärna på gamla inlägg så hittar du mycket läsvärt.

Vila i frid kamrat!

BMW CS #1812
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.