|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Eeeh! Anna, har jag påstått att din bil är ful??? Absolut inte, det är bara bakluckan jag inte gillar, och den ser ju likadan ut på alla M-Roadster's, förhoppningsvis får jag oxå råd med en sådan i framtiden, att jag då med stor sannolikhet kommer att byta bakluckan är ju min ensak. Ber om ursäkt om du tog illa upp, vilket inte alls var meningen. Hoppas ni dyker upp i Mellby. Verkar bli 7-10 bilar hittils. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Förlåt igen Fredrik M... jag var överkänslig och tolkade ditt inlägg fel, jag gick faktiskt tillbaka och kollade om jag kunde radera mitt.. .men tyvärr det gick inte... sorry. Mitt fel! Jag försöker nog bara bygga upp ett försvar inför "diskussionen" som kommer att komma med min familj. That's all. Jag tror att det blir supermysigt i Mellby... där är ju så vacker också... dessutom så förhöjs ju det vackra nu med ett gäng Z3:or =O) Tjipp! Anna |
|
|
W-C: Spela roll om du är insatt, när du är nedsatt bakom ratten lär du inte vilja lämna den i första taget:D Jag var ytterst nära att köpa en röd Z3M roadster jag var och provkörde(nadcabbat!). 2000 är mkt billigt för ett par bakdäck. Skulle gissat 3500/st. Som sagt det kostar att ligga på topp!! Ett par kr hit eller dit har ingen däcksbudget dött av. Hat stabilt Asken |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
För att referera en MR Very COOLM3C en kille i det lite längre formatet, satte stolen så långt bak och lågt det gick, men när han skallades av en humla, så slogs Z3 köpet ur tankarna :))Blev en M3cab rutan högre? och nu en M3C-01 coolblue. MVH Hasso |
|
Anna. Bjud din familj på en åktur i er fina bil, jag är säker på att de kommer att smälta, något annat går ju bara inte. Men var restrektiv med att låta dem provköra, annars vill de bara låna bilen titt som tätt. =) Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Jag förstår kommentaren med tjejbil, i alla fall i Stockholm är det väldigt många Z3:or med tjejer i, typ 2 av 3. Sen är vi ju alla 08:or fjollor men det är ju en annan sak :-) |
|
järnet |
Fjolla? E du det? I så fall, tala för dig själv :/ |
|
Precis som i Hassos exempel har jag försökt att klämma mig ned i en Z3... det går men fungerar inte någe vidare om man dessutom vill kunna köra och komma undan fartvinden Ingen bil för folk i fullsize format... och då är jag ändå inte så förbaskat lång.. :( 191/88 Bug -Schnitzerbumse med lite extra flås- |
|
|
bug, Visst är det trångt, är själv 201cm lång och 51 i skor =). Jag tror att det handlar om prioritering, själv får jag köra utan skor men det funkar. Provade en Hamann M Roadster igår men som Du skrev, komma undan fartvinden är omöjligt men jag fick en ganska snygg frisyr efteråt =) Mvh Manuel |
|
|
Stackars järnet, inget sinne för ironi. Måste vara ett fattigt liv :-) |
|
|
MMmmm det är lite jobbigt med framförallt vinden... Jag är själv 178cm och det går precis, sitter jag upprätt så blir det lite blåsigt på motorvägen... men när man "glajtar" så går det bara bra =o)... Men visst, det är synd att de inte kunde gjort vindrutan lite högre, det rör sig om så pass små marginaler. Sen är det också precis på längden... men det är precis som MH_GTR skriver, en fråga om prioritering! Fredrik, vi får väl se... jag tror ivarjefall att mina syskonbarn uppskattar bilen =o) Anna |
|
|
Tycker ni det blåser, skaffa en windshott, jag är 183 cm och har inga problem med vindrufs, blir lite kall högst upp på skallen om jag kör undan lite, det fixas enkelt med en keps. Gör stor skillnad att köra med rutorna uppe oxå. Eventuellt blir min windshott till salu, har beställt speedsterbågar... Lite vind hör hemma i en cabbe, annars kan man lika gärna åka med tak. =) Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Kallt högst upp på skallen.. ja det är ungefär i hakregionen på mig det... :) Men, men.. var glad att du bara är av medellängd du.. vi andra som lagt iväg lite på höjden får snällt åka 3-serie om det skall vara utan tak :/ Bug -Schnitzerbumse med lite extra flås- |
|
|
Jag har redan vindskydd... men du vet, jag har långt hår och så.... jag har upptäckt att det blir väldigt lätt tovigt efter en tur i cabben... men med kepa går det bra =o) men då får man så dåligt med sol ... Ärsh, det är smällar man får ta, prioritering helt enkelt!! Bug Du får väl skaffa en motorcykelhjäm istället för en kepa, du kan ju alltid borra lufthål i sidan på den (så "fläktar" det ju lite på dig med menar jag) och måla den i matchande färg.... ;o) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Bug: .Lite på höjden var väl ödmjukt sagt ,jag kände mig väldigt kort i rocken i jämnförelse(177). Och hjälm har du väl? efter din beskrivning av din framfart på "ringen"med motorcykel. MVH Hasso |
| Fredrik M: Hojta till när du ska sälja windshoten, då klipper jag den av dig! | |
Tigerr |
Z3 är faktiskt väldigt tjejig! Även de lite tyngre modellerna som 2.8 - De är mer av Mazda Miata än sportbil! Ska det vara så ska det vara M-roadster! Tigerr |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.