|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Läste lite på Aftonbladet, såg denna intressanta kommentar av Suzanne Sjögren; –"Z3 är en jättebra stadsbil, liten och tjejig, men ibland saknar jag min gamla Porsche." Länk Kommentar någon? ;-) //Henrik | |
|
Samtidigt saknar hon sin Porsche... oxå tjejbil?! ;) Bug -Schnitzerbumse med lite extra flås- |
|
|
Japp. Dodge Charger är en bil för män! |
|
Jompa |
Då är det väll bara till att beställa tid för könsbyte för bilen täker jag inte göra mig av med. Jonny |
|
Vet inte om nån tjej kan hantera min M-Roadster fullt ut...hehe OO=00=OO Go & Gla Kekschokla |
|
|
Joo men roadstern nog allt lite tjejbil... Som sagt, en Dodge Charger är äckligt manlig, det riktigt växer hår på den :o) |
|
|
Tjejbil!!! Kolla på min i galleriet, är den tjejig, så får jag väl oxå beställa tid för könsbyte. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
| Fredrik M, den kan man nog inte kalla tjejig, om nu inte tjejer kan ha lite häftigare åkdon. Lite för bred bakfälg till däcken kanske enligt min smak, annars helt ok. | |
|
Vadå bred bakfälg?? 12 tum blir ju 30,48 cm, och jag har 255 däck, stämmer nästan på pricken. =) Nejdå, jag ångrar lite att jag inte köpte 275'or istället, men jag visste inte att det fick plats innan jag höjde bilen... Givetvis kan tjejer ha fräcka bilar, Constrictor är helt fel på det. Tror han har lite familjefars komplex med sin touring. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
| Fredrik, säg bara till om du vill ha hjälp med att slita ner bakdäcken så du kan köpa nya 275:or.=) | |
| Personligen tycker jag att det bara ser häftigt ut när en tjej kör en stor, fet BMW tex. 7-serie eller M5 eller liknande! | |
|
Hellre familjefar än tjej(Sissy)! ;-) (Inget ont menat tjejer)!!! ;-) //HenriK |
|
| Kan Bond köra Z3 utan att skämmas så kan jag oxå.... | |
|
Hade jag också fått BETALT för att köra Z3 som Pierce "James Bond" Brosnan hade jag kanske också gjort det! ;-) //HenriK |
|
|
Undra om Z8:an är lika tjejig... Hmm... Nä det tror jag inte. Eller... Vänta nu. Det kunde ju vara kul med en tjej i en sån oxå faktiskt... who dares wins... |
|
|
Jag tänkte bara ge en tjejs syn på några cabbar. * TT har snygga mjuka former även snygg invändigt, men motorn kanske inte är världens roligaste. * SLK är elegant, praktisk med taket och packutrymmet men tyvärr lite gubbig. * Z3 M är grym, stor skillnad utseendemässigt på Z3 och Z3 M. M rundare och helt enkelt grymmare (inte bara motormässigt ;o) * Z8 svinsnygg men antagligen ouppnåbar, to expensive =o( Sen om de är tjejiga eller inte spelar väl för tusan ingen roll? Men är ni sugna på könsbyte so you'r welcome boys... men se det positivt grabbar, är bilen tjejig så är det fler tjejer som kollar in bilen och därmed bilens förare också med andra ord högre "babemagneteskraft".... eller? Sen vill jag bara tillägga att jag är stolt nybliven ägare till en svart Z3 M roadster -98, även kallad "The Beast" ;o) Förmodligen så behöver jag inte ens nämna det, men med tanke på "The Beast" så blir mina slutord blir bara: Jag är KÄR! |
|
|
WildCatz, alla 6 cylindriga Z3'or har den bulligare karossen, sen sitter det andra stötfångare bak och fram på M modellen, och av någon outgrundlig anledning har de flyttat upp reg. skylten till bakluckan, så makalöst fult. Jag har ordnat en Z3 träff i Mellbystrand/Skummeslöv den 6/7, du är mycket välommen med din M-Roadster. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Jag kanske inte är så där "j*vla" insatt i bilar och motorer, hallå jag är tjej och inte speciellt intresserad av det. Jag vet helt enkelt vad jag tycker om att köra och se på. That's it, mecka vill jag inte göra. Jag gillar Z3 M roadster, därmed vill jag inte säga att Z3:or är fula...Din pärla är snygg, ok? Men det jag menade med att de var rundare och snyggare är små detaljer som förhöjer snyggheten markant, exempelvis så är gälarna (hur tusan det nu stavas) helt enkelt snyggare. Dessutom så är de yttre och inre backspegl/arna bulligare på Z3 M. Sen är det ju inte helt fel med 4 pipor heller ;o) .... med mycket mera... Jag och min sambo vi har faktiskt funderat lite på Z3 träffen, vi får se om vi kan fixa det. Det låter roligt. Sen känner jag att jag måste be om ursäkt för att jag var lite "bitsk" i början av inlägget. Antagligen så är det mina "vakthundliknande" instinkter som vaknat till liv nu när jag fått känna på "The Beast". Jag gillar bilen och känner att jag måste försvara den (därmed inte sagt att andra inte få ha andra åsikter). Tyvärr så fasar jag för vad mina föräldrar (och min bror) ska säga när de fått höra att vi köpt en BMW roadster, de är inte direkt förtjusta i BMW =o( så en del diskussioner lär det väl bli... Vi syns kanske i Mellby, Anna |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
På väg till jobbet efter en skolavslutning,hamnar jag bakom en Z3M. svulstigare bakdel, med fyra framstickande pipor, får man leta efter, LOPEZLÄCKERT!! Tyvärr var bilen "maskin"grön vilket till en del förstörde helhetsintrycket. MVH Hasso |
|
Kul tråd det här! C-tor: varken AB eller SS är väl knappast något att lägga till diarierna va?:) Undras om jag ska byta kön och kapa taket av 540:an med trissa=Z5 med stressfläkt:) F-M: Trots detta så är M-modellen mer kittlande för själen, ett måbrapiller på 4hjul:) W-C: Prenumenrera på bakdäck:) Mvh Asken |
|
|
Asken mmmmm jag lär väl få göra det... som sagt så är jag inte sååååå insatt i bilar och min kille han hmmm berättade lite försiktigt i väl inlinade ord EFTER vi köpt bilen att förmodligen så går det väldigt mycket däck.... Men däcken han sett ut var ju billiga... endast 2000 st. =o( .... men den gamla bilen hade dyrare däck så det går väl jämt upp.... (förhoppningsvis)... Damn, det är svårt att koncentrera sig idag... vacker väder och nyköpt cabbe... otroligt... Ha det bra! Anna |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.