|
|
|
|---|---|
|
vet inte vad det heter på bmw-språk då jag är ny i denna del av världen men på volvo-språk heter det autoup/autodown och med detta menas givetvis att rutan åker upp/ner av sig själv om man trycker till snabbt på elhissknappen.. nu till problemet.. på höger fram funkar auto-funktionen endast neråt, ej uppåt.. vad göra? är det separata reläer till upp/ner? ett sådant som är trasigt? eller funkar det på något helt annat sätt? köpte min första bmw, en 540 -93 i fredags.. grym bil :) | |
|
Du har auto ner på alla rutor och auto upp endast på förarsidan, vill du ha mer får du bygga om:) Stephan |
|
|
aha, då var det ju ett riktigt lättlöst "problem" :) tack ska du.. ombyggnation till auto åt alla håll och kanter vore bra, men det finns andra saker som har större prioritet till en början.. byta stödlagergummi, kolla oljepumpsbultarna osv. osv. :( |
|
|
grattis till ett bra val av bil:) ! nu fick jag också svar på varför det ej går att göra auto upp på alla fönster. Beemoholist javisst! |
|
![]() 13.409 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Asch, jag har endast autoup/autodown på förarsidan. Resten av rutorna är det manuellt för hela slanten både upp och ned. Knas i mina RM/GM moduler eller fick inte vi 535i ägare denna feature? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.