|
|
|
|---|---|
|
Juni 6: Sektions körning Vårgårda. Samling Vårgårda Rasta 10:30. Länk (Man måste vara medlem i BMW CS för att kunna delta, medlemskap kan lösas på plats). Då var det dags för sektionskörning nummer 3. För denna aktivitet har vi valt att återanvända en klassiker från det året då klubben fyllde 20år. Vägsträckan kommer att köras i ett av de finare landskapen, nämligen Västergötland. Vi kommer att avverka en del mil med start i Vårgårda för att avsluta med en gemensam grillning/måltid i Alingsås. Denna körning kommer inte att vara passiv utan snarare tvärt om. Ni kommer att ha stor nytta av eran trippelmätare samt era kunskaper om BMW. Längs vägen kommer det att sitta frågor som med fördel besvaras rätt om man vill vinna något pris. Vi kommer att göra två stopp för att samla ihop oss under dagen. Här kommer det också att finnas moment som ingår i frågetävlingen. Då dagen kommer att bli lång och möjligheten till fika inte med säkerhet finns förrän i Alingsås kan det vara ett tips att ta med dryck eller annat som ni har önskemål om. En detaljerad Roadbook delas ut vid start. Missa inte detta, det dröjer minst 4 år innan nästa tillfälle! Till er som var med förra gången och minns frågorna vill jag bara nämna att det endast är körsträckan som är likadan. Välkomna - Styrelsen i West BMW CS #1812 | |
|
Detta låter helrätt, räkna med mig. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Missar tyvärr denna. Ska på firmafest den dagen :-( | |
|
Jag dyker upp i mitt rullande projekt. :) // Adam |
|
|
Det ska bli kul att se M535:an... BMW CS #1812 |
|
| När beräknas körningen vara klar? | |
|
Jag tackar åter igen alla för en lyckad träff och en väl genomförd sektionskörning. Bra uppslutning trots mångfacetterat väder och rådande nationaldag. Bilen är dock inte lika ren nu som den var när den lämnade Kärchers tvätthall imorse. Vi ses på BK Eriksberg 12/6 :-) BMW CS #1812 |
|
| Hur många bilar? | |
|
ca 10 bilar... det var trevligt. __ Min bil: Länk |
|
| Som vanligt mycket lyckat, tack alla! Gillade specielt grusvägarna :) | |
|
Misär att man missade detta... BMW CS #5139 |
|
|
Jag fick det till 14 bilar... BMW CS #1812 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.