|
|
|
|---|---|
| Jag tackar AP för det nya forumet. | |
| jag gör likadant :D tack | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Samma här....fast man bara platsar som "youngtimer". =) Mvh Patrik |
| Verkligen sköj, Gött när AP gör lite ändringar. | |
| Å mer kommer =) | |
|
Över 1600 tidigare inlägg flyttade, imponerande arbete minsann. Tänk vad lite munhuggning kan innebära. =) Computers are useless. They can only give you answers. |
|
|
Trägen vinner. Måste meddela att jag just köpt bakrutejalusi till min Tii. Blir ascoolt. |
|
|
Men va trevligt och det var på tiden. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| härligt med dessa ändringar och förbättringar..vad blir nästa steg?? | |
Gemini__ |
Tycker man bör hejda sig en aning, men blir helt vimmelkantig av alla ständiga förändringar här på forumet. ;-) |
|
ÄNTLIGEN !!!! Tack. En del åker i bilar vi andra åker 02 |
|
|
VA!? så en BMW KAN alltså bli en omodern oldtimer? ;) Frågan är väl bara vart gränsen går?.. När platsar man? Jag känner det som att en 91:a är oldtimer, men tanken var säkert inte att detta forum skulle bli invaderat av en massa e34:or.. Tittar in då och då iaf. Kul initiativ AP! //Johan |
|
|
Nej en E34 är ingen oldtimer. Så här står det under oldtimerrubriken: Diskussioner om äldre BMW. Modellerna E3, E9, 00, 02 och äldre ______ Släpp koldioxiden fri |
|
|
Sorry hade för bråttom.. Men iaf kul att bli kickad pga att man har för "ny" bil! ;) Hare gött! //Johan |
|
| Nu är det upp till oss med oldtimers att nyttja tjänsten.... | |
|
Sen får man inte glömma att det knappast kommer att välla in problem med våra gamla kärror,är ju en helt annan kvalität och dessutom befriat från plast och krånglande styrdon:) Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Precis. Här får man fråga hur man svetsar en bakaxelinfästning istället... | |
| de va passligt håller just o restaurerar min e9 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.