|
|
|
|---|---|
|
Har en del rost på min 96:a och funderar på om man skall ge sig på det själv amatör som man är eller lämna in till ett proffs. Visst kostar det en slant men kan man vänta sig ett perfekt resultat utan att se lagningen samt hur nära originallacken kommer man med dagens utrustning? Man scannar väl färgnyanserna för att få exakt eller hur funkar det? Är det bara att ringa första bästa lackerare eller nått man bör tänka på innan? | |
Gemini__ |
När jag lämnade in min bil letade jag noga efter en lackerare med goda referenser. Färgmatchningen blev, förvånande nog, perfekt. Och av lagningarna såg man ingenting. Som sagt, hör dig för efter kunniga lackerare. Mvh: Thomas |
| Lackerar i all ära men om det gäller rost måste väl underarbetet vara viktigast! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Som att fråga om man blir nöjd med hur köttbiten smakar på restaurangen.... Läs och lyssna dig för om vad andra har för erfarenheter med liknande arbeten i din hemort. Och man får vad man betalar för(oftast). Mvh Patrik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.