|
|
|
|---|---|
|
tjena! kom på parkeringen idag och blivit påbackad av en lastbil kanske en volvo fl6 ca.....lastbilen hade stuckit bara ...och ja har bara halvförsäkring så hur gör man????? måttligt satans sur nu...... bilen då! bmw 540 95- behövs: huv?? passar 525 e34? skärmar?? e34 520,525? kofångare men den nedersta läppen har klarat sig dimljus m,m ska försöka fixa upp lite bilder | |
|
Hej, tråkigt med folk som smiter.... Delarna du beskriver passar. Huven får du ta från en 95a. Prova med att sätt upp en lapp och vad som hänt. Ngn kan ha sett händelsen. Om du tror att det är en lastbil så fråga runt om vilka leveranser och transportföretag som varit där. Har du tur så kanske du kan hitta lastbilen i fråga. Lycka till! |
|
|
Har du kollat med ditt försäkrings bolag för om det är en smitningsolycka tror jag att trafikförsäkringsföreningen går in rätta mig om jag har fel i allafall kostar det inget att fråga |
|
|
Jag har fått hjälp av Trafikförsäkringsföreningen vid smitniningolycka, men du måste polisanmäla händelsen. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.