|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glad, Nybliven BMW ägare igen vilket känns otroligt tryckt. Har suttit och sökt igenom forumet och hittat många bra och användbara tips inom mitt "problem" men ett problem kvarstår. Köpte en BMW 530 Diesel Automat -02 idag. Den har Navi&TV. Självklart har jag läst trådarna om konverteringen från analog till digital tv där det finns många olika processer och metoder man kan använda sig utav. Dock har jag bestämt att köra på budget varianten med en "hemma" digitalbox med 12 volt. Fattar hela grejen men kan inte lyckas att hitta min videomodul. För om jag har alternativet med tv i displayen så måste jag väll ha tv? just nu är det ju myrornaskrig så då borde jag ju ha det.Vi ponerar att jag har det var sitter boxen då? Bifogar lite bilder som jag tog med mobilen i garaget kl 00:12. :) SE LÄNK ------> Länk Tacksam för alla typer av svar eller erfarenheter. "Den som lever får se" | |
|
Ingen som vet?? "Den som lever får se" |
|
|
Jag antar att du har en sedan och då ska videomodulen sitta vertikalt under CD-växlaren. Då dina bilder saknas den. Om du har en touring så sitter den bakom baksätesbänken i bagagerummet. |
|
|
Jar har en touring, vad är baksätesbänken i bagagerummet?:) Antar att jag inte kan sakna den då jag endå får in myrornas krig på skärmen.Går ju att söka efter kanaler osv.. Tacksam för svar om var baksätesbänken är i en e39 touring Ha det! "Den som lever får se" |
|
|
Längst in i lastrummet under mattan, dvs. bakom baksätets ryggstöd. |
|
|
Steaman your rocking!!! Found it :) "Den som lever får se" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.