|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Alla BMW platsar Micke! :) |
|
|
Ska försöka komma jag också, det blir då med 525:an, M3an står på pallbockar utan skärmar och front...... M3 E30Länk |
|
| Kommer dit om jag hinner. | |
|
Jag som såg fram emot de mest av alla.. som även tog bilen från åland till gävle bara för att vara med..... har nu blivit av med körkortet i Gävle! /Farre |
|
|
Eventuellt kommer jag förbi, men bara med bruksholken, cabben är inte påställd ännu. Mvh Henrik |
|
|
@E24 Alpina Hur lyckades du bli av med körkortet? Var det inte dig jag mötte i Gävle igår kväll? Det borde ju inte krylla av BMW E24:or med åländska plåtar i stan... |
|
|
Kineto: Jag körde 53 på 30 väg(som trodde var 50). jag har inte hört nåt av transportstyrelsen hur länge jag blir av med lappen :(. Var det en E24 med alpina fälgar och åländska plåtar så var det högst antagligen mig du mötte då som du säger borde det inte finnas många sånna här i gävle :) Ska du på träffen imorgon? /Farre |
|
| Jag tror du såg mig också, kör en grå Z4. Ja, om inget annat kommer emellan tänkte jag dyka upp imorgon. | |
|
Okej! jag såg nämligen 2st Z4 igår.. en mörkblå cab och den andra minns jag inte vad det var för färg men det måste ha varit du :) Japp syns imorn! |
|
|
Jag var inte säker på om jag får köra så jag tog det säkra före det osäkra och stannade hemma denna gång! M3 E30Länk |
|
|
Bilder upplagda! Gå in på Gästrikesektionens sida och klicka på "Träffbilder" Länk Mvh Mattias |
|
|
Hej Såg er av en slump när jag besökte Biltema. Fina kärror. :) Mvh |
|
|
Trevlig sammankomst, det får vi göra om vid tillfälle. Tack för bilderna, Mattias! |
|
| Håller med förgående talare :) även om han höll på bli påbackad av min kompis i slutet :P haha | |
|
Japp det var en trevlig pratstund,nästa träff tycker jag det bör lukta mer gummirök om.Vad tror du Mattias ?även din E28 måste ju få luftas lite,,,,,, Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Hoppas det blir fler träffar. Hade inte möjlighet att komma på denna tyvärr. | |
|
Det är väl crusing i Gävle den 8:e maj. Kanske finns det något ställe att samlas på? Jag jobbar som vanligt på lördagar, men kommer hem till eftermiddagen.. my.bmw |
|
|
Det skulle vara roligt att ha en till träff nu på lördag men alla bmw-fantaster åker ner till mantorp då. /Farre |
|
|
Lördag kväll kommer man ju tillbaka från Mantorp, men frågan är hur sent... Men efter den här helgen så är det dags att börja planera sommarens konbanekörning. Har inte haft tid med detta än eftersom jag är huvudansvarig för Vårträffen på Mantorp. |
|
|
Konbana är jag lätt med på. :-) Flåklypa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.