|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Låter kul, bor precis i närheten så jag dyker nog upp den 19e. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Så blir det nått imorgon? Och är det Biltema-parkeringen som gäller? |
|
|
Jag åker dit vi radar väl upp i nåt hörn,ska bli kul att se din nya. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
trucker: Ja den har iaf begåvats med ett regnummer som gör att den sticker ut...↲ Kommer du med nån av 02:orna? |
|
|
Tanken är väl att jag tar dubbelin OM det inte regnar,skulle annars varit kul med turbon men motor nr2 är inte klar än. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
vilket hörn blir de nu i då???? jag sa ju citygross mot E 4an,, kör ofta den vägen o dom gångerna jag kört förbi är de tomt där!!!!!! om de nu kommer nån när de är dåligt väder????? |
|
|
Jag åker dit oavsett väder men prognosen i Gävle ser skaplig ut några droppar kan det komma men inget ihållande. Tycker vi enas om Biltemaparkeringen och hörnet mot stan då det hörnet är tomt när jag varit där. ---------------------------------------------------------------------------- infart mot gävle ---------------------------------------------------------------------------- ///////////////////////////////////////////////////////////// HÄR möts vi //////////////////////////////////////////////////////////// //////////////////////////////////////////////////////////// - - ///////////////////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////////////////////////////////////// - . Biltema Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Fasen! Glömde bort detta....... M3 E30Länk |
|
| Såg detta nu, lite försent! | |
|
Trevlig träff med en helt ok uppslutning trots vädret. 8 bilar trotsade vädret. 1 st 02:a 3 st E36 fördelat på en cab, coupe och en compact. 1 st E38 1 st E39 1 st E46 1 st E90 |
|
|
Håller med om att det var en trevlig liten träff igår. Fina bilar och trevliga personer som dök upp. Hoppas dock på bättre väder nästa gång. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| Vad säger ni, ska vi försöka planera in första vårträffen redan nu? | |
|
Ska vi spika 1Maj som en första däcksparkarträff? Plats biltemaparking. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Bra initiativ trucker, du kan räkna med att jag dyker upp. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| jag kommer | |
|
Ska försöka dyka upp Mvh Henrik |
|
| upplagt för en karate fylla också kanske? | |
|
Knappast... Mvh Henrik |
|
|
Jag kommer iaf. Har skapat en tråd här om en träff i Norrland verkar vara många från Sundsvall som är intresserad av en träff och Gävle är ju inte så farligt långt bort så ska försöka få med mig några fler // Janne // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
| Jag kan vara på "kanske-listan"! det skulle vara kul att komma, bara jag hinner åka till hem till Åland och hämta 635an=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.