|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Hej! Har börjat planera för en liten träff i Gävle, följande upplägg: - Samling vid Autovation (BMW handlaren i Gävle) vid 12-tiden en lördag kring månadsskiftet Juni-Juli. - 2-3 mils körning på trevliga krokiga landvägar. - Parkering vid lämpligt fikaställe, troligtvis Böna Café. - BMW Club Schwedens medlemmar får gratis kaffe och bulle, övriga får köpa sin egen fika. Hur många känner spontant att detta skulle vara intressant? Mvh Mattias | |
| ja de skulle va trevligt jag kommer. | |
| jag med =) | |
|
Jag är också intresserad. |
|
| Kan också tänka mig att komma. | |
|
Nice jag är på Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Najs som fan! =) Jag kommer. M3 E30Länk |
|
| Om hemma så kommer jag! Kustvägen upp längs upplandsbruken, solen i ryggen och lite vindrufs i kalufsen. Låter kanon | |
| har de varit nån träff runt gävle??? | |
|
Jag undrar också, infon dog ju ut totalt. |
|
| nån som kanske ska till classic car???? | |
|
Tror att Mattias har nåt på g.Under tiden kan man ha en "snacka lite bmw" träff? Tex i ett hörn på biltemaparkeringen nån solig dag inget märvärdigt utan bara lite surr och kanske nån liten tur.Förslag någon? Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Jag hänger på om det blir nått söndag 19 juli. | |
| jag hämger åxå med!!!! | |
| Är 19 juli spikat så man kan planera? | |
|
jag tycker vi spikar den dagen!!!!! city gross parkeringen länst mot E 4an!!! kl 15 00!!!! |
|
|
Jag jobbar på lördagar så den 19:e som är en söndag passar perfekt. my.bmw |
|
|
Vi kan ju träffas på CityGross-parkeringen och snacka lite för att sen ev. åka en sväng till Hacke gård ( Hagsta ) eller Tönnebro för att fika, så kan ju möjligtvis folk från Söderhamn oxå hänga på. my.bmw |
|
|
Kl. 15 låter bra, ska på fotboll kl. 18 så det passar perfekt. |
|
|
Kommer jag med tror jag jobbar natt då så 15 går bra,kan nog få med nån till.Men är det inte mindre folk i hörnen på Temaparkeringen?Tycker det är fullt jämt vid Citygross. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Kommer om jag hinner, feltema parkeringen är bättre då CG parkeringen är fullt för det mesta. M3 E30Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.