|
|
|
|---|---|
|
Hej alla bmw kunniga :) Kort och gott, är 300 000:- ett bra pris för denna bilen? Bmw 335i sedan -07 svensksåld 1800mil Silver metalic Fullt M-sport paket 18" m fälgar / 17" alu vinterdäck Professional stereo, pro logic 7 hifi Alcantara klädsel Belysningspaket/ xenon PDC bak | |
| Låter bra! | |
|
Någon som har koll på hur mycket värdeminskningen kommer vara på 1-2 år? Kommer bmw släppa någon ny modell serie innom dom närmsta åren? |
|
|
På 2 år skulle jag gissa att den tappar nånstan mellan 50-100.000. Nästa 3-serie kommer vel ca. 2012. |
|
|
Räkna med våren 2012 för nya 3-serien. |
|
|
Ok, tack för svaren! Får fundera över köpet, hade egentligen bara en budget på ca 150 så det blev en tankeställare. |
|
| Kanske inte lika roligt,men för 150´så får du ju en fin 325i.Och lägger du på lite till,så hittar du nog en fin 330i. | |
|
Rubski; Låter som ett bra pris tycker jag! Får man fråga var du hittat detta "fynd"? Har kikat efter 335 sedan och touring ett tag nu och alla annonser jag sett har legat från 350' och upp med en spec motsvarande denna. Antar att du prutat lite för att få ner den till 300'? Jens |
|
|
Det är min bror som ska sälja den så jag antar att han gav mig ett bra pris, den ligger inte ute på annons så därför har du inte sett den. Prutat har jag inte gjort och kommer troligtvis inte lyckas med i heller =) |
|
| jag har ägt både 325 och 330 E90 och 335i är helt klart värd dom extra slantarna. Ingen mening att välja dom andra för att spara en slant om man nu vill ha en 335. Priset verkar helt ok på M-sporten. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.