|
|
|
|---|---|
|
Jag sökte och sökte men fick inte svar någon stans var/hur man ställde in suffleten så den funkade. Har provat på halv el sufflet kan gå på hel sufflet också. Detta hjälper om man tex har bytt cab motorer, eller dragit i nödspaken,eller om motorerna inte funkar riktigt som de ska. *Lås upp sufletten från framrutan, fäll tillbaks den och öppna "förvarings-locket". Sänk ner sufletten och stäng locket. *Plocka ur säkring nummer 7 i den främre säkringsboxen. *Öppna bagageluckan och ta bort klädseln från den vänstra sidan. *Koppla ihop motorerna med kugghjulen. Stagen kan flyttas lite så att kuggarna hakar i. *Stäng bagageluckan och koppla in säkring nummer 7. Efter detta måste EM sufletten initieras Gör så här: *Placera sufletten i förvaringsutrymmet (Motorer inkopplade, locket stängt.) *Tändningen i läge OFF *Tryck och håll in cab-knappen i sänk-läge. *Slå på tändningen (läge KL R) *Efter ca 10 sek börjar cabben stängas och låsas *Släpp knappen, initieringen fortsätter. Proceduren är klar ca 0.5 sekunder efter att suflettförvaringen är stängd ock låst. Detta funkar klockrent flera gånger. Fast en gång gick det ej. Då provade jag att skruva bort suffletluckan och sedan gjorde om allt. Och när jag va klar med sista punkten. så provade jag allt utan luckan på. Och vips allt funka. Bara skruva på luckan igen.! Hoppas detta hjälper någon.! | |
|
Utmärkt beskrivning Kan du inte komplettera med bilder och lägga ut på "Gör det själv". E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.