|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. En lite udda fråga kanske. Men har tyskland någonsin haft nån E23 som polisbil? Jag har ett E23 projekt hemma och har funderat rätt länge på vilken färg man ska ha på bilen. Så slog det mig, det måste ju bli en tysk polisbil av den. =D Jag har hittat några bilder på E28, och det blir väl att lacka den så skulle jag tro. Men det vore ju kul om man kunde hitta nån bild på just en E23 polisbil (om det nu finns). Vad tror ni? MVH Morgan. 2 turbos är bättre än 1 turbo. ;-) | |
|
Hej! Jadå, det kördes med E23 som polisbil i Tyskland. Det går att beställa karossdekaler i ETK:n, om de inte är NML:ade...förståts! Finns även div. elektrisk utr. för myndighetsfordon :-) Mvh Anders, Reservdelar M-Bilar, BMW Eskilstuna BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Tveksamt kikade på Länk och dom lyxbilar som finns i vitt/grönt är; Audi V8 D1 MB S-klass W126 MB S-klass W140 BMW 7serie E38 alla bepansrade, oftast för följe vid värdetransporter. Jag har aldrig sett en bild eller hört talas om en E23 som polizei. Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.