|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bornis: Det ÄR ett Agency Power system, det är version 2, jag hade version 1. Du kan ju glo här själv: "new releases" Länk Kan du inte läsa? Jag sa inte att det var ett titansystem utan det är ett rostfritt system med popnitade TITANslutrör, och ja, det kostar så mycket. Eisenmann ligger i samma prisklass men det är ju samma skit det med. |
|
|
Här har du en GruppeM-kopia som en på M3forums köpte: Länk |
|
|
Detta svar fick jag när jag mailde firman, jag ifrågasatte också hemsidan Hej xxxx, Webdesigern har försvunnit vet inte vart därför annonserar vi blocket så länge. Mellanrören kostar 9.000:- och burken 5.000:- totalt 14.000:- detta är en ny design av gruppe M godtjänd av Californiska myndigheter samt Tyska tuv då det gäller avgasrening så inga problem med svensk bilprovning. Ljudet är grymt och lite mera HK får man på köpet. Allt är i rostfritt högglanspolerat och tigsvetsatt. Passformen är 100%. Vänliga hälsningar xxxx |
|
| ha ha hur gammal är killen?? han ger VERKLIGEN ett seriöst intryck he he...kan inte ens stava....jag hade ALDRIG köpt något av dom.... | |
| Nej håller med, om jag nu köper någon sportsystem så lär det bli supersprint för mig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.