|
|
|
|---|---|
|
Köpte mig en reservdels radio från en demonterad bil, en bmw bavaria c business rds, det fanns tyvärr ingen kod till den. Ringde BMW och dom ska ha 300kr för att fixa fram koden , det är lika mycket som stereon kostat mig så det är lite surt, behöver igentligen bara fronten på den så man bör väl kunna byta front på den jag har, men det skulle ju vara smidigt att bara byta hela enheten. Någon som har något tips på hur man får tag på koden på annat sätt? Har läst om tips på månad+årsmodell, men det stämmer inte ni på den enheten som sitter i bilen. | |
|
det finns sidor på nätet där man kan ställa frågor om sin kod om man har serienummer osv. jag har inte länken tyvärr men jag hittade det genom att söka när jag hade samma problem som du. vänta nu hittade jag den... på denna sidas forum kan du fråga snällt: Länk |
|
|
Vore det inte lämpligare att ge tips som dessa över privata mail? Nu kan ju "alla" läsare som så önskar plocka ut och låsa upp även min och andras Bavariastereos, inget kul...( FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.