|
|
|
|---|---|
|
Haha, handlar om att förlora men att resa sig, snyggt gjort! Klicka på filmen och tryck HD för att se filmen i högre upplösning =) Länk | |
| Bilden vid 0:27 eller 3:00 förklarar kanske varför han förlorar ;) | |
| Generalfel med tomatlåda, men härligt köttigt ljud! Man blir ju väldigt sugen på att inhandla en 130iM... :) | |
| Jo man får förbise automatlådan =) | |
| Jo man får förbise automatlådan =) Undrar vem fan som köper en 130i tii med automatare alltså :P | |
| Det skulle jag göra :-) | |
| Det värsta är ju att han har P-läget i =P | |
|
Precis, hade han låtit bli att rycka i spaken hade det gått bättre. ;-) mvh/ Anders |
|
| grymmt snygg bil men som sagt automatlåda..en sak jag undrade över är hur mycket han byggt själv och hur mycket som levererats från fabrik,, känns ju som om han gjort det mesta själv om inte allt eller har jag fel? | |
| BMW_Jerry ja det mesta är nog från fabrik, men det är "bara" en film.. På samma sätt som fast and the furious använder 528or som M5 =) | |
| mixim: det jag menade är om grejjerna är monterade från fabrik eller om han beställt och monterat själv.. egentligen oviktigt men ändå kul fakta.. synd bara att han inte gick fullt ut med performence fronten oxå | |
|
Snygg film, men det ser lite löjligt ut med en massa performanceprylar och så kör han med vanliga M-fronten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.