|
|
|
|---|---|
|
Länk Titta på den bilden och försök lista ut hur en sådan skada kan uppstå :) ... sen kan ni se svaret här : Länk | |
|
Man kanske ska spänna fast saker och ting ordentligt innan man ger sig på att bromsa :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Ingen fara på taket? | |
|
Ingen bild på fronten? Han/hon skulle kunna kört på en stolpe av något slag som vikts sig över bilen. |
|
Gemini__ |
heltsonika: Klockren kommentar =) |
|
Jag har sett bilden på ett annat forum men jag ska inte avslöja hur skadan uppkom :) // Daniel |
|
| Skulle tro att ett träd blåst över den men det är säkert något riktigt nice jobb annars skulle den inte vara här | |
| Påminner om en scen i Göta Kanal... | |
|
På ett annat forum där bilden visade så gissade jag först på wire som orsak, men fan vet hur. Kikar man på skadorna så är ju allt vad normala stolpar och träd uteslutna då skadan är så smal. När så svaret kom så kände jag mig lite dum att jag inte tänkt på just den orsaken, vilken egentligen var den mest logiska... Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
He he, såg inte det förrän k1mzo påpekade... Skulle aldrig gissa. Jäkla båt, sabba en så fin BMW! Vorsprung durch freude am fahren |
|
| En söndagsbilist som helt var ute och seglade? | |
mole |
Måste ha bromsat hårt och båten flög fram? Såg heller inte svarslänken, jag börjar bli gammal :) |
|
Ja jag får gå på syn undersökning igen Shit |
|
|
Är inte den båten lite för stor att dra med en 3:a? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Segelbåtar på segelbåtstrailer ser alltid stora ut. Frågan är ju va dess totalvikt är. | |
| Grymt skönt liv att ha två så sköna prylar man kan ha sönder. :-) | |
|
Båten såg ut att klara sig tack och lov, inte kul om den hade tippat åt sidan efter att ha hälsat på i häcken på 330i. |
|
|
det där har jag sett hända i verkligheten, dock med en v70 :P drog en stor segelbåt som stack ovanför bilen, när han sedan körde i en nerförsbacke, kom i slutet och det började gå uppåt, så pekade bilen uppåt och båten neråt = bilen blev mos :D hahaha.. Fan som jag garvade kan jag säga! |
|
|
Ooops...jag gissade på stolpe som vikt sig över vid påkörning, en sk "säker stolpe". Men ja dj*vlar... Allt händer tydligen "out there" :/ Har man inte problem så skaffar man det på egen hand(som det verkar) ;) Mvh Janne |
|
|
Det där gjorde lite ont att titta på, en Montegoblå också... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.