|
|
|
|---|---|
|
Tja, håller på att hinka ner en m52b28 -96 i min 320 -92 men hittar ingen koplings schema över kontakten i motor rummet på dom bilarna, nån som har dom eller vet vart dom finns? har redan alla boxar o nyklar o allt sånt så EWS e inge problem, men vill inte råka bränna upp nått vilktet genom att bara kopla ihop de o hoppas på de bästa. nån som gjort ett liknande byta nån gång? Mvh Erik | |
| Sitter i exakt samma sists som du gör just nu! har med stoppat i en m52b28 -96 i en 320 -92 har med alla boxar ochsånt men vet inte vart jag ska koppla! vore oxå tacksam ifall någon kan säga hur man ska koppla in sig | |
|
e de ingen som äns har den blekaste om vart ja kan hitta detta? Mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
| Tjena vi har startat min bil nu! | |
|
Finns det något på denna sida som hjälper?: Länk Denna kanske?: Länk / Micke "I love the smell of diesel in the morning" |
|
|
_eD_ hur gjorde ni? bara kopla in o hoppades elelr hitta ni några scheman? mixmaster, har kollat dom sidorna, men ska göra en grundligare koll, tack. mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.