|
|
|
|---|---|
|
Jag har köpt mig en 2000 -70 frågan är var hittar ja reservdelar till en sådan förutom BMW då ? Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk | |
|
Länk Länk Per L |
|
|
Kanon ! tackar ! Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
Jag är på jakt efter stördämpare kunde ijte hitta det hos schmiedman, något annat ställe kanske, Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
| Walloth & Nesch säljer Bilstein till de gamla modellerna. | |
|
OK så det finns ingen svensk återförsäljare ? Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
Prova BMW. Dom har säkert delar. /Anders C |
|
|
Prata med BMW idag, stötdämpare fram var restade, bak fanns det en återförsäljare som hade 2 st i lager, till priset av 3050:-/st, Ingen som vet var det går att hitta dämpare till min bil, fanns på ebay för ett tag sen tyvär var jag för långsam då. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
| Enligt länken ovan har Walloth und Nesch Bilstein till framaxel för 182 Euro styck, bakaxel för 159 euro styck. WuN har gott rykte, så du bör inte behöva vara rädd för att bli blåst på grejorna. | |
|
wallothnesch har bilstein, men dyra ! Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
| Nordstedt: nästan halva priset mot BMW, tydligen. | |
|
Jo visserligen, men fortfarande mer än vad jag vill lägga för tillfället. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
Man får vad man betalar för, kolla dimensionen och köp några på Biltema, finns säkert några som passar. Mats BMW CS #5847 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.