|
|
|
|---|---|
| vad är en e36 328 värd ,har hittat en -97 lila metalik , blå lila skinninredning,21tusen mil,manuell, stora ljudssystemet,stora kliman, sporrtavgassystem,rails, 18" fälgar , sänkt, nån som vet? | |
|
Är det med eller utan M-paket? Finns rost? hur är skicket? Skulle underlätta med en länk... |
|
| finns ingen bild.sitter m3 sidókjolar och bakspoler med difusor, avtagbar dragkrok,men ingen m3 front ,sitter den fula orginalspoilen, men med en läpp,dåliga framlysen söderbränada,finns lite ytrost på huven, grillen,bakskärmen. | |
| det är en touring glömde säga det, hur vet man ifall det är en individual? | |
| På min förra 328 stod d att d va en individual på en dekal i motorrummet ihop me vilken färgkod osv på vä stötdämpartorn.. Annars kan man säkert få ett utdrag från BMW.. | |
|
Knugen regg då? Trots den ganska magra infon så vågar jag skjuta till med 30-35.000kr. Du får gärna berätta mer om den:P |
|
| han som säljer begär 45 000kr, måste vara för mycket i pris?men åt andra sidan så verkar det inte finnas så många 328 e36 touringar att välja på. | |
|
För det priset måste den vara i absolut toppskick och (komplett) M-paket enligt mig... Men på din beskrivning hade jag inte gått över 30' (dock är blå inredning bland det fulaste jag vet, men det är ju personligt) ______ |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.