|
|
|
|---|---|
|
Var kan man köpa stålomspunna bromslangar till BMW av bra kvalitet,har sett i Tyskland och tror väl att det ska finnas i Sverige. ---------BMW ///M3---------- | |
|
NBM Hydraulik 08-27 16 73 www.malte-racing.com |
|
|
Jag har beställt genom Kimmo från Köping som brukar vara här på sidan... Han skulle köpa hos Sellholms Tuning (tror jag det hette) i Köping... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
Gå till din lokala slangspeciallist och be dom pressa slangarna till dig. Sen finns där olika gör det själv system, där du köper slang som metervara och kopplingarna lösa. MVH Pelle cs4605 |
|
| Hör med Micke på Motron 0709-244947 skickar hela Sverige info@motron.se | |
| hydroscand i örebro pressar på beställning | |
| www.dalhems.com | |
|
Goodrich, StopTech eller Fischer Hydraulic har till de flesta BMW. Säljs av de som har Brembo, StopTech eller Mov'it broms kit. /RS2 |
|
j.aahman |
Motrons slangar är att rekommendera och Micke är bra att ha att göra med |
|
Kan bara instämma med föregående talare. Hörde jag rabatt Micke?! ;)) M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Jag vill tacka mina nöjda kunder för den fina kritiken man blir lite generad. Mikael Olsson |
|
|
Tråden startade 2002-06 så jag har redan köpt slangar och monterat men surra vidare i och för sig.... ----BMW ///M3--- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.