|
|
|
|---|---|
|
Såg den här annonsen på blocket Länk "BMW när du älskar att köra" | |
|
Den finns på USA-marknaden iaf. |
|
kilroy |
Är den manuell är den troligtvis importerad från USA. Mvh kilroy "Skåning...men inte drygare än folk från Blekinge...:)" |
|
Spännande inredningskombo var det också. Rött skinn till mörkröd bil var väl sisådär snyggt? Som sagt, manuella M5 har sålts i USA. -------------------------------- //Lövet |
|
|
Har en känsla av att de får gå ner rätt rejält i pris för att få den såld... |
|
| Ballt! Dock tror jag att alla föredrar SMG (förutom dom som inte testat den lådan). | |
|
Skulle lätt kunna tänka mig manuell M560, för att slipa oroa mig för SMG ras. |
|
| gilalr inredningen.. kan säkert bli en fin samlarbil om några år | |
|
M5 E60, M6 E63 och M6 E64 säljes enbart i Nordamerika = import från USA eller Canada. Med tanke på hur vanligt det är med SMG-ras (en person på m5board gav upp efter andra eller var det tredje raset, han kör Alpina i dag) är 6vxl krav vid köp av M5 E60, synd jag som börjar bli lat o gillar att slippa växla=) Stephan |
|
|
Tokläcker vagn i övrigt. Lite roligare än alla svarta M5 som rullar om kring Dan Helsingborg Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 |
|
|
Riktigt fräck, klart den ska vara manuell. Jag har dock aldrig sett någon så sen som -08. Kul att behovet verkar finnas. BMW CS #1812 |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Skulle aldrig köpt en manuel. Kör en vårdar bil istället, så funkar SMG lådan. Håller med, lite många svart E60 M5, men det finns andra.. tror mig jag vet:) Länk Med SMG låda i bra skick :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.