AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.011

Prisvärd 530iA i Borås?

Ps
72
Psz
530iA -05
Har tittat på en 530iA-2005 (239.000) på Biltorget AB i Borås, bra utrustad men med lite repor o islagsmärken, faktiskt har min 98:a mindre sådana. Hur mkt märken skall man acceptera på en så relativt ny bil? Känner mig villrådig.

Ingen i Borås trakten som känner för att ta en titt? Bor 26 mil därifrån, fick inte vad jag ville ha i inbyte därför synade jag den inte jätte noga, lite långt att åka för att titta igen.

Länk!
Länk:
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Vilka märken är det du tänker på? Tycker mig inte se några sådana på bilderna. Skulle i så fall kunna vara prickarna på stötfångaren, men det kan lika gärna bara vara smuts.

Bor tyvärr toklångt bort från Borås så jag kan inte hjälpa dig med att titta på bilen i verkligheten.

--------------------------------
//Lövet
Ps
72
Psz
530iA -05
Det fanns bl.a ett litet jack på vä bakflygel in till grundlacken, ett par mm brett. Vet inte om en rekondare kan fixa sådant, iofs syns ju repor och småskavanker mer på en mörk lack, själv har jag silver och det är ju mera tacksamt.

Vore bra om ngn annan kan titta, svårt att bedöma själv tycker jag, därför undrade jag. Men tack ändå.
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Bilen är en -05 vad är problemet om man inte vill ha några repor lägg till 350 t så får du en ny
Annars är väl bilen fin tycker iofs att den skall kosta 200t
Kolla dennaLänk de faller inte så fort i pris när den nya modellen kommer

Lycka till med letandet
Ps
72
Psz
530iA -05
Tackar, visst, vill jag ha en repfri så får jag öppna lädret;) men det var mer frågan om hur prisvärd denna är, det finns ju mer eller mindre repiga objekt. Jag har väl haft tur med min 98:a, den var kanonfin när den köptes 2004.
239' är ju inget fyndpris direkt, då tycker jag man jag förvänta sig en bil utan stora repor eller dörruppslag. Kunde inte handlaren tänka sig att fixa till skadorna?

---
BMW - Lite dyrare, mycket bättre
Ps
72
Psz
530iA -05
Kom aldrig så långt iom att jag inte fick det jag hade tänkt för min bil, men har en köpare på g så den kan bli aktuell igen och då får man väl börja förhandla.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.