|
|
|
|---|---|
|
Obs, jag undrar inte hur man fäller ner baksätet för att få mer lagringsplats utan jag undrar hur man plockar bort kuddarna som säkerhetsbältena ligger över så att säga. Jag har nämligen ett irriterande vibrationsljud som jag är rätt säker kommer från baksätet på förarsidan. Jag har läst om att någon löst det genom att plocka bort kuddarna/sätet så att man liksom kommer åt det som är bakom kuddarna. Där ligger diverse klämmor och sladdar och vissa av dessa kan vara orsaken till vibrationsljudet. Jag är rätt säker på att det inte är ventilations-plastbiten som ligger mot bakrutan för både jag och en kompis har suttit i baksätet och vi tycker inte att ljudet kommer därifrån. Däremot försvinner ljudet helt om någon sitter i baksätet på förarsidan eller om jag fäller fram baksätet på förarsidan. Även om jag smäller igen baksätet hårt efter att det varit framfällt så försvinner ljudet några dagar. Om någon vet så skriv gärna, blir helt vansinnig på ljudet som sänker körupplevelsen ganska mycket... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.