|
|
|
|---|---|
|
Hej, hur kommer man till övre fästen på stötdämpare på e39 touring med luftfjädring? Fins det nån lucka i bagaget eller måste man ned med hela skiten?? Tack -Daniel- | |
| Det er 2 luker i bagasjerommet. Du må skru av "gulvet" som sitter i skruer som sitter nedi de 2 bøylene innerst ved setet. Da ser du 2 svarte luker og under der sitter demperlageret i 3 bolter. Skru av disse så tar du dempern under bilen... | |
|
Wow, norsk svar og greier... Regna med det var de lukene, men er så heldig å ha en varebil slik at "gulvet" sitter klemt under ombyggingskitet til varebil som er poppet fast på flere steder. Menmen, hva gjør man ikke for litt bilstein.. Takk, Hillmar! -Daniel- |
|
|
Jøss, det er fler av oss her ja! Jeg har også varebil, men tydligvis et annet ombyggningskitt... |
|
|
Ja, det finnes 2 typer som jeg vet om. Det ene har jeg bare sett på 97-99 modeller. Det tidligste har god plass bak forsetene, og det jeg har er det dårlig med plass bak setene, men desto større bagasjeplass. Det som jeg har (sistnevnte) har bmw- inskripsjon som synes når man åpner bakdørene. -Daniel- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.