|
|
|
|---|---|
| Hej, har kollat på lite olika modeller och fastnat lite för en 323a. Vad tror ni om denna? Har egentligen ingen aning vad en 323 ska kosta. e36 finns ju väldigt många av i olka skick. Åsikter någon? | |
|
Började bli lite fundersam varför ingen svarat på mitt inlägg och såg nu att jag inte skickat länken...=) Denna bilen jag funderat på iaf! Länk |
|
|
Ja bra med BMW i bakgrunden skulle inte tro att den står hos dem bilen ser väl inte så tokig ut importerad med 9 ägare på 9 år kanske skulle tagit fingrarna från den men vad vet jag. Tycker att man skall titta på den om man bor i närheten men kanske inte skall åka någon längre sträcka för att se den. Därefter kan man börja söka med den som referens kan bara säga titta på fler för det finns . Säger absolut inte att du inte skall titta på den bilen som du länkar till ju fler man tittar på desto bättre. Hoppas att du hittar vad du letar efter Tror inte att det är ett överpris men bilar är billigare ju längre söder ut man kommer Ha de T |
|
| Kollade på den, men har just blivit varslad så det blir inget köp... i övrigt var den riktigt fin och rolig, helt utan missljud eller glapp... trist bara att man får klara sig utan bil då mc står högst i prioritet... | |
|
Den ser fin ut på bild. Jag hade satsat på en 328 för att få det extra vridet. Jag tycker det är stor skillnad mellan de olika 6 cyl alternativen. BMW CS #1812 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.