AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
47.505

officiella bilder på 5 gt

Sida 4 av 6
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Schnitzer:
Länk
schnitzers version var ganska snygg.. ska bli spännade att se hur deras stylingpaket ser ut
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Lägger ut bilderna från torsdagens förhandsvisning av GT och X1 här också.
Länk
Corona-ringarna nu med LED på 5GT är riktigt snygga i kvällsmörker kan jag intyga.
Visa användare
416
vsurapol
316i -04
Hahaha, riktig kul reklamfilm där!
Wi
2.100
Wiberg
iX40 -24
X3 30e -23
Var och klämde lite på den igår på Bilia Group Gbg. Utseendet känns fortfarande inte klockrent, men helt grym känsla i materialen inuti! Verkligen lyxig känsla! Gillade också de nya corona-ringarna.
Visa användare
686
Alecci
BMW 640d xDrive GC '14
Såg en tyskregistrerad här i Jönköping igår... Satans vad stor den kändes! Sambons kommentar var "Vilket jävla ass!". ;)

Buspelle
GT5an är verkligen stor. Efter att nu ha sett den ett antal ggr måste jag tyvärr säga att den inte är någon vacker skapelse.
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Såg ett svartmetallic ex hos BMW idag . Snyggare än på bild men... snygg? Nej, knappast. Inredningen ger dock goda förhoppningar om nya F10. Såg också nya X1 och den var lite...liten! Men man satt bra i den trots storleken.
Gav dock lite Renault 4L-känsla storleksmåssigt , om jämförelsen ursäktas. Ingen SUV-känsla kvar .
Ar
262
Arese
F11 535iM
Volvo XC60 D5 R-Design
Porsche 997 GT3 CS
Tog en provtur med en 530d GT idag. Jämfört med min 335:a var den såklart trött, tung och oinspirerande att köra men vilken stabilitet och sitt-, ljud- och rullkomfort! Samt interiören, vilket rum av trivsel! Härliga material, klockren design och mycket rymligt. De som tycker att Audi ligger före på inredning får bara tänka om.

Känns som att det kan bli en 535i nästa höst när touringen kommer. Min handlare hade förövrigt beställt 523, 530d och 535i av nya femman.

Mvh
Arese
arese: vart provkörde du den?? verkar som många fallit för inredningen :P
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Arese> Sade han vad 523i får för motor? 2,5l/204 hk som Z4:n?
Ar
262
Arese
F11 535iM
Volvo XC60 D5 R-Design
Porsche 997 GT3 CS
bmw_jerry: Jag provkörde hos Autopartner i Växjö. Bilen är verkligen en störtskön maskin för kontinentkryssningar. Den blir ju dock apdyr när man lagt på skinn, komfortstolar, stereo, metallic, navigation, fälgar man vill ha osv....

ollen: Jag frågade också om det men han sa att han inte visste... Min gissning är att det är Z4:an men jag vet inte, tyvärr.

Mvh
Arese
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Ok tack för svar! 528i låter annars intressant senare, om det blir Z4:ans 258hk.
Provade 530d GT i veckan och den gick riktigt fint.
Tog ett tag innan jag insåg att det inte fanns nått nyckelhåll att stoppa nyckeln i.
Stolarna var dom skönaste jag har suttit i. Fin kvalitet på inredningen.
Gillade finessen att man får upp radiokanalerna och lite annan info i en ruta i högra hörnet på instrumentpanelen, hoppas det följer med till dom lägre serierna.
Bilen döljer farten riktigt bra som det ska vara i en GT.
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Hartge
Länk
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Jobbigt när 22" ser litet ut :)
var och kollade på en 5gt.. tycker att den var riktigt snygg i verkligheten och inredningen var ett mästerverk..backsätet var riktigt grymmt och skönt att man får ställa in stolen som man vill :D det negativa är givetvis priset sedan tycker jag att bagageöppningen e lite onödig.. känns som om den stjäl mycket plats
lästa nyligen att mindre motorer är påväg, bl.a så kommer 520d
Länk testas av fifth gear
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.