|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
| Går att byga på bmw.se | |
| ... bygga ... | |
|
Såg den på 2 armlängders avstånd förra veckan och linjerna var verkligen vackra. Kommer nog att sälja bra. Mvh Asken |
|
|
Senaste Auto Bild haren testdull mellan 530d GT och 530d Touring. GT vann testet. Hittade tyvärr ingen länk till testet, men dyker nog upp inom kort på www.autobild.de |
|
| Länk | |
| litet test på svenska också Länk | |
|
Jag trodde att jag sett det jäv...gaste från BMW:s designkontor, men det här var nog det värsta jag sett i BMW-design. Den här designen kommer det att ta tid innan man vänjer sig vid. (OM man nu någonsin gör det) |
|
|
En mycket positiv provkörning från The Sun Länk |
|
|
Gillar den inte, hoppas inte F10/11 har för många designelement ihop med denna. En rätt utrustad 535i kostar runt 750' - ska bli spännande att se hur nya 5-serien prissättas.......... --- Min BMW : Länk |
|
|
Finns det någon BMW man har kunnat extrautrusta så till den milda grad som GT:n? Jag lastade på leksaker för 500k när jag provbyggde en 530d GT på bmw.se. |
|
| Länk film från automotorsport.. baksätet ser riktigt mysigt ut | |
| Är det bara jag som tänkte Range Rover man såg instrumentpanelen? | |
|
Finns med en GT på denna reklam-filmen Länk |
|
| Ha ha. Precis så där ser mina morgnar ut:) | |
| Länk | |
| tycker fronten är ganska snygg faktiskt.. ser lite arg ut.. dock ser den ut som.. ja vet inte riktigt vad bakifrån, men det är INTE snyggt! | |
|
jag såg den nere i frankfurt, och blev faktiskt riktigt positivt överraskad. den är mkt snyggare i verkligheten! de ramlösa dörrarna känndes så rätt när man satt i den. jag tyckte den såg ut som fan innan jag såg den i verkligheten. snyggt med de blåa corona ringarna. fanns svenska i menyn med, har F01 det? kommer inte ihåg. summan: tokdyr! snygg design som man faktiskt vänjer sig snabbt med. väcker ha begär. |
|
|
Här kommer del 2 av Jump for joy. Riktig kul avslutning. Länk |
|
| ahhaha kul det där med audi men är det inte gamla a4? | |
| ? Skulle det gått om det var den nya menar du..? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.