|
|
|
|---|---|
|
Jag fick ett mail med lite information om att det skulle vara stort jippo i Kalmar där Media Markt håller i trådarna. "Det kommer bilar som stått på olika europautställningar, Elmia vinnare, kända drag race bilar, "gross" bilarna som sopade hem allt på multimedia på Elmia nu, plus leverantörernas vrål åk. =) Radio reklam börjar gå på onsdag gällande eventet. Reklam i brevlådan (Media Markts hemsida) kommer upp onsdag. Kunder / besökare får rösta på sin favoritbil, kategori ”Publik favorit”, vinnare av detta kommer att utses vid klockan 15.00, där vinnande bilägare får pokal och present kort på 1500:- utav Media Markt, vinnande, röstande kund, får även sitt pris. Därefter är det fritt för att lämna området. Bileventet håller på till klockan 17.00, Media Markt har öppet denna dag till 18.00 Blaupunkt och Alpine finns på plats med sina demobilar + sponsrade byggen, med jippo kring detta. Interjuver kommer att ske löpande hela dagen, även presentationer av utställda bilar. Inne i huset kommer Garmin och Navigon att finnas på plats för att prata GPS med kunderna. Plus en hel del annat. Vi har köpt in raceingstolar som kommer vara TV-spelsuppkopplade med ratt och pedaler på våran TV avdelning med grymt ljud där kunderna kan få spela race spel med maximal upplevelse. Vi har en kraftig marknadsföring i form av flyer i brevlådan, dagstidningen och radioreklam kring denna helg / dag så det är ingen som kommer missa detta." Tror minsann jag ska åka och spana lite om det blir fint väder på lördag. ///Micke Min cabrio Länk | |
| Ring mig när du närmar dig :) | |
|
Mer information. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.