|
|
|
|---|---|
|
Har nu Byt ut min 11-knapps färdator till 18-knapps allt fungerar förrutom att jag inte får Hastigheten dvs det står 0,0... och eftersom obc:n inte vet att bilen rör på sig så räknar den ju inte heller ut någonting annat.. nå´n som har nå´n ide? | |
| Tjena, jag har inte lösningen men jag funderar även på att konvertera till 18 knappars, har alla delar + kontrollspaken för menyerna, hur gick du till väga? | |
|
Det låter som att du inte får någon hastighetssignal till OBC'n. Det skall vara en fyrkantsvåg så du borde kunna hitta den relativt lätt. ' Den går bla till radion om du har en original BMW radio så den kan du ta där. |
|
|
jag har löst det för nå´t år sedan..=) precis allt fungerar och var relativt lätt.. hittade en sida som beskrev förfarandet..kommer inte på vars för tillfället..men sparade utskrifter någonstans.. |
|
|
Länk BMW ownz |
|
| Dogge hade varit sjyst om du kan ta fram dom utskrifterna! Detta problemet är relativt enkelt men ingen beskriver det steg för steg utan man har bara en massa komplicerade otydliga diagram att följa som man hittar på nätet lite varstans. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.