|
|
|
|---|---|
|
Har lagt ut bilen nu. Är det något annat som skall in i annonsen eller duger den som den är? /mats -> Länk | |
|
Sopade in ett par snabba ändringar nedan, prio 1 skulle jag dock sätta på att byta ut bilden. Det ser lite trist ut när halva Östersjön ligger på insidan av strålkastarglaset. "En av få och troligtvis den enda vita coupen i Sverige idag är nu till salu till förmån för nya projekt. (vi tar bort eventuellt, det låter lite märkligt) Jag importerade bilen från USA av första ägaren. Letade länge för att hitta rätt bil. (US --> USA, smaksak) Just nu är bilen anpassad för bankörning men alla originaldelar finns kvar. (kittat --> anpassad. Ingår originaldelarna i angivet pris? Om så är fallet, ange det!) Xenon Grått helskinn Harman Kardon Larm Stolsvärme osv osv (gör utdrag från BMW på all extrautrustning och lista, det är ett plus enligt mig. Tala hellre i BMW-termer - finns navi prof, vad heter stereon egentligen, finns blåtand etc.) Utöver all standardutrustning som finns är den även utrustad med tillbehör för lite över 100.000:- Gruppe M avgassystem i titan. Låter ljuvligt. Performance Friktion Skivor med PFC belägg. Bilstein PSS10-chassi. Det absolut senaste och bästa. Porsche GT3 skalstolar. (Äkta? Enorm skillnad mellan äkta och Danmobility-kopior.) 6-punktsbälte på förarsidan. Skruvad halvbur från wiechers-sport.de. Original smidda 19”-fälgar med Michelin Sport Cup. Bilen är precis nyservad (inspektion 2 med med ventiljustering). Går mycket bra och skäms inte för sig när det börjar svänga ordentligt. Observera att bilden visar bilen i originalskick." |
|
|
Bra inlägg, skall ta och filma lite med mobilen och lägga till i annonsen. Sedan märkte jag att söker man BMW M3 så kommer den inte upp, bara på M3. Känns ju lite trist. M |
|
|
Kan säga att jag söker dagligen på blocket för min dröm M3 och alltid med orden BMW M3, så det lönar sig nog att få det fixat. Förövrigt, damn.... Nu kom du och råddade till mina planer gällande bilköp. |
|
| Mats99, tänk dig då noga för vad du filmar. Alla begköpare av prestandabilar dagdrömmer om att just deras favoritobjekt uteslutande är körd på soliga söndagar mellan kl. 11-13 under maj-juli månad med varvtal icke överstigande tomgång multiplicerat med fyra. Att du monterat mycket godis för bankörning beror givetvis enbart på att kurvan innan din lokala Konsum-butik är ganska snäv. Summa summarum rekommenderar jag dig att undvika 34m långa lakritsremmar, exempelvis kan du istället ta ett varv runt bilen när den står på tomgång och avsluta med att sätta dig i bilen. Om jag inte missminner mig är maximalt 30 sekunder film vad Blocket mäktar med - värt att beakta vid fototillfället. | |
|
Lakritsremmar?? Nu förstår jag inte... M |
|
| Lakritsremmar handlar om jag förstår det hela rätt om onödigt slitage på bakdäck vid acceleration från stillastående. | |
|
aha... Det har alltså inte med förtäring att göra... ;) Här körs det ordentligt och vill inte slösa mönster på gatan i onödan... M |
|
|
Jag tycker att du ska lägga till fler bilder till annonsen samt då visa bilder på hur den ser ut "idag". // Daniel |
|
|
du måste ha med BMW M3 i annonsen, om man letar efter just en BMW M3 så måste man få upp den om man söker efter just BMW M3! Jag har kontinuerlig koll på bmw m3 på blocket (gammal sjukdom) och denna hade jag missat p.g.a. detta.. Tror många andra, potentiella köpare, gör det också! // Stefan |
|
|
Som du har lagt ut bilderna nu så ser det nästan värre ut än från början, lägg in fler bilder men klipp inte ihop dom. Mvh Andreas |
|
|
Åhhh, Äh. Den som är intr får väl maila för mera bilder eller titta på annonsen som ligger här inne. M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.