|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
sitter o har lite kommande planer på bilen min fina m3a som . som jag ärlskar men inte är så fin i lacken. tänkte lackera hela bilen i en riktigt cool färg ,och lite skyssta förslag vore bra allt från valiga färger till helt ovanliga. och kom GÄRNA med egna ideer PSP " photoshop" bider m.m idag är bilen dakargul , och välldigt skabbig då den är om lackad av någon klåpare som har dimmat en en anna gul färg på bilen Peronligen hade jag tänk mig färgen GrönGUL. sån extremt sark Neon lysande GUL skikade färg , eller hur jag ska uttrycka mig hoppas ni förstår. tacksam för alla bilder o hjälp ni postar . | |
|
Fina originafärger som jag gillar som sticker ut, inte bara gula utan även andra. - Phoenixgul - Lagunasecablå - Santorinblå - Imolaröd - Alpinvit - Acidgrön - Evergreen - Estorilblå |
|
| den volvofärgen nya loaded har är grym,, annars hade det varit jävligt snyggt med maldives blå | |
| posta gärna bilder så man får en uppfattning om dem olika färgerna | |
|
Jag tror nog du kan söka på google som alla andra. Mvh |
|
|
ja men jag vill få lite smakråd, här det får jag inte på google , |
|
|
- Imolaröd - Carbonsvart /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
| Kritvit med pearl!!!! | |
|
Alex: Om du söker på google så får du upp massvis med bilder. |
|
| Länk tycker att denna var riktigt snygg | |
|
På M3 E36 finns endast två färger! 1. Daytonaviolet 2. Estorilblå Sök på någon på blocket så lär det dyka upp mängder med bilder. |
|
| hur tror ni lamborghini gul skulle bli ? | |
| Estorilblå | |
| alex_86,, tror att lamborghini gul skulle bli riktigt riktigt snyggt och dessutom ovanligt | |
| någon som är duktig på PSP o kan köra en exempel bild i lambogul? hur det skulle se ut ? | |
| lambo har även en fin vit färg | |
| Byzanz metallic skall det vara på en M3 E36! | |
| Behåll bilen Dakargul i "grund o botten" men toppa den nya lacken med lite pearl eller någon annan lagom diskret effekt...På så vis SER bilen ut att ha originalfärgen men ändå inte...Skall du byta färg så gör det ordentligt, lacka alla dörrgångar dörrarnas/huvens/bakluckans insida, om möjligt så lacka även motorutrymmet men det brukar vara svårt med motorn på plats... | |
|
Imola röd är väl aldrig fel? nästa bil ska ha den färgen utan tvekan! Man ska inte prata med fula människor, dom kan få för sig att det är ok att se ut så |
|
| Fy fan vilka tacky förslag du fått i tråden. En E36 M3:a skall ha en av de färger den levereades i original. Dakargul med "pearl", jag har aldrig hört något så smaklöst i hela mitt liv... Lambofärger den, ja jisses... Har sagt mitt i den här tråden känner jag. Låt ännu en E36 M3:a gå åt slumpen vet ja! De börjar bli många nu. | |
| Travel in style har ju så rätt, om du nu inte ska göra en total "showbil" | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.